خبرگزاری کار ایران

مادر طرفدار اورتون: منچستریونایتد به طرز وحشتناکی با رونالدو برخورد کرد و اوضاع را بدتر کرده است!

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۴۲۴

سارا کلی از رفتار باشگاه منچستریونایتد پس از حادثه آخر هفته که منجر به درگیری با بازیکن پرتغالی شد، انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، مادر هوادار اورتون که قربانی عصبانیت کریستیانو رونالدو پس از بازی روز شنبه منچستریونایتد مقابل تافی ها شد، باشگاه را مورد انتقاد قرار داده و اظهار داشت که نحوه برخورد آنها با این اتفاق "وضعیت را بدتر کرده است".

این بازیکن پرتغالی بعد از شکست یک بر صفر شیاطین سرخ در آخر هفته پس از ضربه زدن به یک دستگاه تلفن همراه از دست هوادارانش در مرکز توجه باقی مانده است.

اکنون، سارا کلی، مادر پسر مورد بحث، به شدت از رفتار یونایتد و رونالدو انتقاد کرده و می‌گوید که آنها هرگونه تلاش برای آشتی را مطابق میل پسرش رد کرده‌اند.

کلی به لیورپول اکو گفت: "یونایتد به طرز وحشتناکی با آن برخورد کرده و صادقانه بگویم اوضاع را بدتر کرده است. آنطور که می‌بینم این است که اگر کسی در خیابان به او حمله کند و بعد از ما بخواهد برای شام به دیدارش برویم، این کار را نمی کنیم.

فقط به این دلیل که او کریستیانو رونالدو است، چرا این کار را انجام دهیم؟ مثل این است که ما به او لطفی مدیونیم، اما متاسفم، ما این کار را نمی کنیم. ما با مهربانی پیشنهاد رفتن به ورزشگاه یونایتد را رد کردیم زیرا جیک نمی خواهد به آنجا برود و او نمی خواهد رونالدو را ببیند، او این را کاملاً روشن کرده است.

او می گوید: "این صحبت های من نیست، آنها حرف های پسرم هستند. در نهایت موضوع این است. بیشتر از اینکه روی من تأثیر بگذارد او را تحت تأثیر قرار داده است، بنابراین همه چیز را به او سپرده ام تا تصمیم خودش را بگیرد. او نمی‌خواهد به ورزشگاه یونایتد برود، او نمی‌خواهد به دیدن رونالدو برود. تمام چیزی که من الان می‌گویم این است که در همه چیز دست پلیس است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز