خبرگزاری کار ایران

آغاز تحقیقات پلیس مرسی ساید در پرونده ادعای حمله رونالدو به طرفدار منچستریونایتد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۱۰۸

سخنگوی پلیس مرسی ساید اعلام کرد به دنبال بررسی دوربین های ورزشگاه اورتون برای اثبات تخلف کریستیانو رونالدو هستند.

به گزارش ایلنا، پلیس مرسی ساید اعلام کرد که در حال بررسی فیلم‌های دوربین‌های مداربسته است تا مشخص شود که آیا کریستیانو رونالدو، بازیکن منچستریونایتد، پس از شکست 1-0 مقابل اورتون، مرتکب تخلف شده است یا خیر.

فیلمی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نشان می دهد رونالدو در حالی که از زمین خارج می شود و بعد از بازی روز شنبه به سمت تونل در گودیسون پارک می رود، دست خود را به سمت زمین می کشد.

شاهدان عینی گفتند که این بازیکن 37 ساله گوشی یکی از هواداران را از دستش جدا کرد و آن را به زمین کوبید و رونالدو بعداً در اینستاگرام از این اتفاق عذرخواهی کرد.

سخنگوی پلیس مرسی ساید گفت که این نیرو با هر دو باشگاه پس از گزارش هایی مبنی بر ادعای حمله توسط رونالدو در ارتباط است.

سخنگوی پلیس گفت: "در حالی که بازیکنان در ساعت 2:30 بعد از ظهر در حال خروج از زمین بودند، گزارش شد که پسری در حین خروج از زمین توسط یکی از بازیکنان تیم میهمان مورد تعرض قرار گرفته است. تحقیقات در حال انجام است و افسران در حال حاضر با باشگاه فوتبال اورتون برای بررسی فیلم‌های دوربین‌های مداربسته کار می‌کنند و در حال انجام تحقیقات گسترده شاهدان برای تعیین اینکه آیا تخلفی صورت گرفته است یا خیر، هستیم."

این شکست باعث شد تا یونایتد در رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر باشد و آنها با احتمال از دست دادن جواز حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده روبرو هستند زیرا شش امتیاز نسبت به تاتنهام هاتسپر در رده چهارم فاصله دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز