خبرگزاری کار ایران

غلامعلی بیگی: ضربه ایستگاهی‌ام باعث سکوت ورزشگاه آزادی شد/ الهامی مخالف اتلاف وقت است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۳۵۸

بازیکن تیم فوتبال نساجی گفت: فکر کنم بعد از ضربه ایستگاهی هواداران استقلال شوکه شدند و تا چند ثانیه ورزشگاه به سکوت فرو رفت. اگر خوش شانس بودم، آن توپ گلُ می‌شد.

سعید غلامعلی بیگی در گفتگو با ایلنا، در خصوص پیروزی نساجی مقابل استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: این بازی خیلی سخت بود. به خاطر حضور هواداران برای هر دو تیم پرفشار دنبال شد. در طول دوران بازیگری‌ام چنین بازی پرفشاری را تحمل نکرده بودم. فقط کل تیم نساجی هماهنگ و یکدل برای ارائه بازی خوب به میدان آمده بود و خداراشکر که در نهایت به حق‌مان رسیدیم.

وی افزود: بعد از دو سال و نیم شیوع کرونا این اولین بار بود که هواداران نساجی به ورزشگاه آمده بودند تا بازی نساجی را از نزدیک ببیند. خوشحالیم که جلوی هواداران شرمنده نشدیم. 

بازیکن تیم فوتبال نساجی پیرامون اعتراض هواداران استقلال به اتلاف وقت توسط بازیکنان نساجی عنوان کرد: نه در این بازی نه در بازی‌های قبلی، نساجی به دنبال اتلاف وقت نبوده و نیست. وقتی بازی  با این فشار دنبال می‌شود طبیعی است که در 120 دقیقه بازی، بازیکن دچار گرفتگی عضلات شود ونیاز به مداو داشته باشد. حتی شاهد بودیم وقتی کریم اسلامی به خاطر مصدومیت زمین افتاده بود ساکت الهامی به او گفت از روی زمین بلند شود و به بازی ادامه بدهد که اسلامی گفت واقعاً نمی‌توانم به بازی ادامه بدهم. 

بیگی در خصوص عملکرد علیرضا حقیقی در این بازی گفت: از آنجا که حقیقی دارای تجربه زیادی بود، در این بازی جز نقاط مثبت تیم بود. او با موقعیت‌هایی در طول مسابقه از حریف دریافت کرد، اجازه گلزنی به استقلال نداد. در ضربات پنالتی هم روی دریافت او به پیروزی رسیدیم.

وی در این باره که روی صحنه ایستگاهی شانس گلزنی به استقلال را داشت، تصریح کرد: وقتی پشت ضربه ایستگاهی قرار گرفتم، حس کردم همه در انتظار ارسال توپ هستند. شاید اگر ضربه را مستقیم بزنم گلر استقلال انتظار نداشته باشد و بتوانم گلزنی کنم. توپ اگر یک قدم آنطرف تر بود شاید گُل می‌شد. فکر کنم بعد از ضربه ایستگاهی هواداران استقلال شوکه شدند و تا چند ثانیه ورزشگاه به سکوت فرو رفت. اگر خوش شانس بودم، آن توپ گلُ می‌شد.

بازیکن نساجی درباره تقابل با مس کرمان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی تصریح کرد: نباید این تیم را دست کم گرفت. آنها از نظر ساختاری تیم منظمی هستند و ضمن اینکه قدمت فوتبال زیادی دارند. مس کرمان حتی سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد. باید با تمرکز زیادی برای این بازی حاضر شویم.

بیگی پیرامون برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی و حضور دوباره هوادران نساجی، اظهار داشت: امیدوارم جمعیت بزرگتری از هواداران نساجی را در ورزشگاه آزادی ببینیم. قطعاً با حمایت آنها شاهد عملکرد بهتری از تیم خواهیم بود. باید از آنها تشکر ویژه ای داشته باشم که در بازی استقلال حمایت ویژه‌ای از نساجی داشتند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز