خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت فن خال پس از ابتلا به سرطان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۰۸۱

فن خال پس از گذراندن «25 پرتودرمانی» در مبارزه با سرطان، به‌روزرسانی مثبتی از وضعیت خود ارائه کرده است.

به گزارش ایلنا، لوییز فن خال فاش کرد که در آخرین بازی ملی با بیماری خطرناکی دست و پنجه نرم کرده است. سرمربی هلندی، لوئیس فن خال، پس از گذراندن «25 پرتودرمانی»، به‌روزرسانی مثبتی در مورد مبارزه با سرطان خود ارائه کرده است.

فن خال از زمان اعلام حضورش در تلویزیون هلند پیام های حمایتی از سراسر جهان فوتبال دریافت کرده است، از جمله از سوی برخی از اعضای تیم هلند. این سرمربی کهنه کار که پیش از این در آژاکس، بارسلونا و منچستریونایتد حضور داشته، همچنین مدعی شد که سرطان او پایان ناپذیر نیست و اکنون فاش کرده است که در مراحل پایانی بهبودی خود قرار دارد.

فن خال به خبرگزاری هلندی ANP گفت: "من همه چیز را پشت سر گذاشته ام. من 25 مرتبه پرتودرمانی داشتم. سپس باید پنج یا شش ماه صبر می کردم تا ببینم آیا کار خود را انجام داده است یا خیر. در هر دوره ای که سرمربی تیم ملی بودم مجبور بودم شب ها اردو را ترک کنم تا به بیمارستان بروم بدون اینکه بازیکنان تا به حال متوجه شوند، در حالی که فکر می کردم سالم هستم، اما ... نیستم."

او ادامه داد: "فکر می‌کنم به افرادی که با آن‌ها کار می‌کنید اینطور نگویید، زیرا ممکن است بر انتخاب‌ها، قاطعیت‌شان تأثیر بگذارد. بنابراین فکر کردم که آنها نباید بدانند. شما از سرطان پروستات نمی میرید، حداقل در 90 درصد موارد اینطور است. معمولاً سایر بیماری های زمینه ای هستند که شما را می کشند. اما من فرم بسیار تهاجمی داشتم، 25 بار تحت تابش قرار گرفتم. سپس برای گذراندن زندگی باید مدیریت زیادی انجام دهید. من در بیمارستان درمان ترجیحی داشتم. وقتی به یک قرار ملاقات رفتم از در پشتی اجازه ورود پیدا کردم و بلافاصله به اتاق دیگری منتقل شدم. با من فوق العاده رفتار شده است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز