خبرگزاری کار ایران

نمانیا ویدیچ: مگوایر را از ترکیب یونایتد کنار بگذارید

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۰۹۷

کاپیتان سابق منچستریونایتد به شیاطین سرخ می‌گوید که مگوایر را کنار بگذارند تا فرم ضعیف خود را برطرف کنند.

به گزارش ایلنا، هری مگوایر، ملی پوش انگلیسی در طول رقابت ناامیدکننده 2021-2022 مورد انتقادات گسترده قرار گرفته است. نمانیا ویدیچ، کاپیتان سابق منچستریونایتد به شیاطین سرخ گفته که هری مگوایر را کنار بگذارند تا فرم ضعیف او را اصلاح کنند.

مگوایر از زمانی که در سال 2019 از لسترسیتی به یونایتد پیوست، برای برآورده کردن انتظارات از قیمت 80 میلیون پوندی (104 میلیون دلار) خود تلاش کرده است.

این بازیکن 29 ساله در اواسط اولین فصل حضورش در اولدترافورد کاپیتانی را به عهده گرفت، اما اعتبار رهبری او اغلب زیر سوال رفته است، به خصوص در این فصل که شیاطین سرخ به رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر سقوط کرده اند.

شاگردان رالف رانگنیک در خطر از دست دادن سهمیه راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا هستند و از تمامی رقابت‌ها هم حذف شده اند. شانس آنها برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر با باخت 1-0 مقابل اورتون در روز شنبه به شدت کاهش یافت.

ویدیچ که در یک دوره هشت ساله بسیار چشمگیر در اولدترافورد به عنوان بازیکن پنج قهرمانی لیگ و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد، احساس می کند که مگوایر اکنون باید از ترکیب خارج شود.

او وقتی در مورد مشکلات اخیر مدافع میانی تیم سؤال شد به اتلتیک گفت: «هر بازیکنی در دوره‌ای از دوران حرفه‌ای خود با فرمش مشکل دارد. من این کار را کردم و واضح است که مگوایر در این فصل در بهترین حالت خود نیست. من فکر می کنم شما می توانید چند کار انجام دهید و یکی از آنها این است که در هر مسابقه بازی نکنید زیرا سعی می کنید دوباره فرم پیدا کنید و اعتماد به نفس پیدا کنید. یک مربی می‌تواند با او در بازی‌های آسان‌تر بازی کند، نه اینکه تعداد زیادی در لیگ برتر وجود داشته باشند و او را برای بازی‌های سخت‌تر بیرون بیاورد. تحت فشار شدید، خوب بازی کردن سخت است، زیرا مردم منتظر اشتباه شما هستند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز