خبرگزاری کار ایران

شاهین توکلی: صد در صد به کسب سهمیه فکر می‌کنیم/ تاکنون نگاه ویژه‌ای از سرمربی تیم ملی به سایر تیم‌های لیگ برتر صورت نگرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۰۶۸

مدافع مس رفسنجان درباره عملکردش و همچنین عدم نگاه ویژه اسکوچیچ سرمربی تیم ملی به بازیکنان و مدافعان لیگ برتر صحبت کرد.

شاهین توکلی، مدافع تیم مس رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره عدم نتیجه‌گیری تیمش در هفته‌های اخیر اظهار کرد: باید بگویم شرایط بدی نداریم و در این مدت تمرینات خیلی خوبی را پشت سرگذاشته‌ایم و چند بازی که نتوانستیم نتیجه مطلوب در خور تیم مس رفسنجان را کسب کنیم و داریم شرایط را بهتر می‌کنیم و همانطور که تماشا کردید بازی مقابل تیم محترم تراکتور خیلی نمایش خوبی به جا گذاشتیم و بهتر است بگویم یکی از بهترین بازی‌های این فصلمان بود. 

او در ادامه صحبت‌هایش افزود: باتوجه به یکسری موارد که نمی‌دانم اسمش را بدشانسی‌ بگذارم که توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد ولی من شرایط تیم را خوب می‌بینم، ما جام حذفی را در پیش داریم که برنامه‌های خیلی مهمی را داریم برای این مسابقات که امیدارم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

توکلی درخصوص واگذاری نتیجه به تیم تراکتور در حضور تماشاگران آن تیم بیان داشت: بالاخره تراکتور هم تیم بزرگی است. بازی با حضور هواداران تیم تراکتورسازی تبریز برگذار شد که اتفاق خیلی قشنگی بود که ما خودمان هم از اینکوضوع راضی بودیم که تماشاگران حضور پیدا کنند چراکه بازی فوتبال بدون حضور تماشاگران و هواداران تیم ها هیچ شور و هیجانی ندارد و توانستند با حضور تماشاگران تیم‌شان بازی را ببرند که به آنها تبریک می‌گویم، تیم بسیار خوبی هستند و تماشاگران خیلی خوبی دارند و امیدوارم از این شرایط فعلی در بیایند ما تمام سعی‌مان را کردیم که 3 امتیاز را بگیریم علی رقم اینکه فوتبال خیلی خوبی را ارائه دادیم اما فوتبال همین است اگر گل نزنی احتمال دریافت گل از تیم حریف هم وجود دارد.

مدافع مس رفسنجان درباره عدم پیروزی بعد از بازی مقابل تیم آلومینیوم اراک بیان کرد: بله، هملنطور که می‌دانید آخرین بردمان مقابل آلومینیوم بوده است و واقعیت این است که در بعضی از بازی ها مانند نفت مسجد سلیمان دردقیقه یک بازی اخراج داشتیم و تیم‌مان 10 نفره شد که خب از ابتدا بازی و رقم خورد این اتفاق کارمان  را خیلی دشوار کرد و بعضی بازی‌ها برایمان خیلی خوب نبود اما در تعطیلات عید نوروز خیلی خوب تمرین کردیم  شرایط تیم را خیلی خوب می‌بینم و امیدوارم به نتیجه گیری خوب و رو به جلو که امیدوارم اتفاقات مثبتی برای تیم رقم بخورد و دل هواداران محترم‌مان هم شاد شود. 

بازیکن مس رفسنجان درواکنش به کسب سهمیه تیمش عنوان کرد: صد در صد به کسب سهمیه فکر می‌کنیم مسابقات جام حذفی را پیش رو داریم و لیگ به علت اینکه تیم‌های سپاهان و فولاد به مسابقات آسیایی رفته‌اند تعطیل است اما خب ما در جام حذفی هستیم و با تیم ماهشهر بازی داریم و بازی سختی می‌تواند برایمان باشد که باید تمام توان و تلاشمان را کنیم که نتیجه درخور و شایسته‌ای را برای مس رفسنجان رقم بزنیم. اگر این بازی را ببریم خب نیمه نهایی یا به پرسپولیس و یا به آلومینیوم اراک می‌خوریم که به هرکدام از آنها هم برخورد کنیم گمان می‌کنم در زمین خودمان بازی کنیم و می‌توانیم به فینال برویم که این موضوع نشان می‌دهد راه برایمان هموار است و باید فقط تمرکز و تلاشمان  را بیشتر کنیم تا این اتفاق برایمان رقم بخورد. 

او درخصوص تجربه کار کنار محمد ربیعی تصریح کرد: اقا محمد مربی بزرگ و شایسته و توانمندی است که از هر لحاظ چه فنی و چه روانی خیلی مربی قدر و آینده داری است که در آینده نه چندان دور خیلی حرف ها برای گتن دارد. مطمئنم که ما از این شرایط در می‌آییم با توجه به تمریناتی که داریم و صحبت هایی که شده دلم روشن است که در ادامه مس رفسنجان به جایگاه شایسته و نتیجه دلخواهش دست پیدا خواهد کرد. 

او درباره عملکرد بازیکنان مس رفسنجان و سایر مهره‌های تیم ها لیگ برتر و عدم نگاه ویژه از سوی اسکوچیچ اظهار کرد: تا کنون این اتفاق رقم نخورده همانطور که می‌دانید بازیکنان و مدافعان خیلی خوبی وجود دارد.

من به این موضوع خوشبین هستم، آقای اسکوچیچ برای دو بازی تیم ما حضور پیدا کرد و از نزدیک تماشا کرد. ایشان قطعا صلاح می‌دانند که چه چیزی برای تیم مفید تر است. ما تمام سعی‌مان را می‌کنیم که جز ملی‌پوشان باشیم و به اردوها دعوت شویم. بنظر من اگر دید بیشتر شود نسبت به یکسری تیم ها و همچنین توجه بیشتری شود مانند گل‌گهر سیرجان، فولاد خوزستان و مس رفسنجان قطعا تیم‌هایی هستند که می‌شود از این تیم ها بازیکنان خوبی درآورد و صرفا استقلال و پرسپولیس نیستند و لژیونرها.

او درواکنش به عملکرد مدافعان لیگ برتر بیا داشت: واقعا مدافعان خیلی خوبی داریم که تعدادشان هم کم نیست. من تمام تلاشم این است که بهترین خودم باشم اگر این اتفاق افتاد که خوب است اگر هم غیر از این باشد به امید زنده‌ایم و دست از تلاش برنمی‌دارم.

توکلی در پایان صحبت‌هایش گفت: امیدوارم در آخر فصل بتوانیم نتایج زحمات مربی و مدیران محترم مس رفسنجان را به خوبی بدهیم و  با نتجیه خوب و در خور دل هواداران با شخصیت‌و محترم تیم را شاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز