خبرگزاری کار ایران

توکلی: مس برای سهمیه آسیایی می‌جنگد/ اختلافات داخلی خیلی به آلومینیوم ضربه زد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۳۰۵

بازیکن تازه وارد مس رفسنجان معتقد است این تیم با تشکیلاتی که دارد می‌تواند حتی برای کسب سهمیه آسیایی بجنگد.

به گزارش ایلنا، شاهین توکلی در مورد سالی که به همراه آلومینیوم اراک پشت سر گذاشت به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر سال خیلی خوبی برای آلومینیوم بود و فصل پر فراز و نشیبی بود و یکسری تغییرات در فصل داشتیم که آقای خطیبی رفت و آقای منصوریان آمد و فصلی بود که در آن هم روزای خوب داشتیم و هم بد. ولی چیزی که برای من اتفاق افتاد خیلی خوب بود و آن هم نتایج این بود که در سال اول حضور آلومینیوم اراک در لیگ برتر رقم خورد. به جز هفته‌های آخر که اتفاقاتی افتاد که باعث شد نتیجه نگیریم درکل فصل خیلی خوبی بود و مردم اراک هم خیلی به ما لطف داشتند که از همین جا از آنها تشکر می‌کنم.

او در مورد بلاتکلیفی آلومینیوم اراک در حال حاضر ادامه داد: این اتفاق خیلی بدی برای شهر اراک است که به این اندازه بین  اعضای هیئت مدیره اختلاف باشد و این قضیه مدام رسانه‌ای شود و این اتفاق به شهر اراک و تیم آلومینیوم ضربه می زند و به نظر من با این اتفاقات و مشکلات فرصت نقل و انتقالات را از دست می‌دهند و امیدوارم هرچه زودتر مدیر عامل و سرمربی مشخص شوند و آلومینیوم بتواند یک تیم خیلی خوب ببندد و مردم اراک را خوشحال کند.

وی در خصوص تعداد بازی‌هایی که فصل گذشته انجام داد گفت: تقریبا با جام حذفی ۲۷ بازی انجام دادم و تمام توانم را گذاشتم امیدوارم مورد قبول واقع شده باشد.

توکلی که به  عنوان مدافع در کل یک گل زد و آن هم مقابل پرسپولیس بود در این باره عنوان کرد: بله من یک گل زدم و آن هم به پرسپولیس بود. آن بازی کلا  ویژه بوده هم  من گل زدم و همین که تنها باخت پرسپولیس تا آن لحظه مقابل ما رقم خورد و در کل بازی خوبی بود.

این بازیکن در خصوص پیوستن به مس رفسنجان گفت: از چند تیم پیشنهاد داشتم و یک سری از مربیان به من لطف داشتند ولی نتوانستیم با همدیگر به جمع بندی برسیم. وقتی وارد باشگاه مس شدم و صحبت هایی را با آقای ربیعی و علیزاده انجام دادم آن جو صمیمانه به دلم نشست و تیم مس هدف بزرگی دارد و با توجه به اهدافی که دارند تیم می بندند و سال پیش هم تیم بسیار خوبی داشتند و مشخص است که می‌خواهند نتیجه بگیرند. به خاطر همین تصمیم گرفتم امسال را در خدمت مس باشم و امیدوارم بتوانم به این تیم کمک کنم.

توکلی در پایان افزود: با توجه به پتانسیلی که مس و کادر فنی دارد حتماً می‌توانند برای کسب سهمیه بجنگد و این اتفاق با حمایت مردم رفسنجان و مسئولین می افتد و امیدوارم یک اتفاق خوب را رقم بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز