خبرگزاری کار ایران

هاشمی‌نژاد: نمی‌دانم گلم به ذوب‌آهن آفساید بود یا نه؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۷۱۱

بازیکن گلزن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: درگیر جریان بازی بودم و واقعاً نمی‌توانم بگویم آفساید بود یا نه. این مسائل را VAR باید مشخص کند.

مهدی هاشمی‌نژاد در گفتگو با ایلنا، در خصوص پیروزی نفت مسجد سلیمان مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اظهار داشت: نفت مسجد سلیمان واقعاً به این پیروزی نیاز داشت. ما هم تمام تلاش خود را به خرج دادیم تا نتیجه لازم را کسب کنیم. خداراشکر توانستم تک گل تیم را به ثمر برسانم تا 3 امتیاز این مسابقه در شرایط حساس به نام نفت ثبت شود. 

وی درباره تغییر سرمربی نفت مسجد سلیمان و تاثیر آن روی کسب پیروزی در اصفهان عنوان کرد: ابتدا باید از محمود فکری قدردانی کنم که برای تیم زحمت کشید. بعد از رفتن او رضا مهاجری برای تیم زحمت کشید و قدردانی می‌کنم که ثمره زحمات همه اعضای تیم به نتیجه نشست. قطعاً در کسب این نتیجه تاثیر سرمربی انکار نشدنی است.

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که بعضی مسئولان ذوب‌آهن اعتقاد بر نادرستی گل او داشتند، گفت: درگیر جریان بازی بودم و واقعاً نمی‌توانم بگویم آفساید بود یا نه. این مسائل را VAR باید مشخص کند. فقط می‌دانم در زمان دریافت پاس سعی کردم یک قدم عقب باشم که مشکلی نباشد. اگر هم بر فرض چند میلی متر جلوتر بودم تشخیص آن سخت بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز