خبرگزاری کار ایران

اقدام رسمی میلان برای جذب طارمی؛ مهاجم ایرانی جانشین زلاتان؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۸۴۵

باشگاه میلان پروژه جذب مهدی طارمی را رسماً کلید زد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، چند سالی است که به واسطه درخشش مهدی طارمی در ترکیب پورتو خصوصاً در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، بحث انتقال او به لیگ‌های معتبرتر و باشگاه‌های بزرگ‌تر مطرح است و در این راستا اخباری هم در پنجره‌های نقل و انتقالات اخیر منتشر شده است.

چند روزی می‌شود که ماجرای انتقال طارمی به میلان به شکل جدی در رسانه‌های ایتالیای مطرح است و عنوان شده بود این بار این ماجرا جدی است و باشگاه ایتالیایی که به احتمال زیاد در تابستان با زلاتان ایبراهیموویچ خداحافظی می‌کند، به دنبال جذب یک مهاجم هدف به جای او است و گزینه اصلی آنها هم مهدی طارمی است.

در جدیدترین خبر در این زمینه «رودی گلتی» خبرنگار سایت «اسپورت ایتالیا» اعلام کرد باشگاه میلان به صورت رسمی برای جذب مهدی طارمی مهاجم ملی پوش ایرانی پورتو اقدام کرده است و پیشنهاد رسمی خود را برای این انتقال به باشگاه پرتغالی داده است.

در واکنش به این پینشهاد باشگاه پورتو خواهان 20 میلیون یورو برای فروش طارمی است ولی این مبلغ برای روسونری بالاست و آنها در تلاش هستند تا با رایزنی این رقم را کاهش داده تا شرایط جذب مهاجم ایرانی میسر شود.

باید دید در نهایت طارمی راهی میلان خواهد شد و یا بازهم به دلایل این چنین شاهد منتفی شدن این انتقال بزرگ هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز