خبرگزاری کار ایران

بلبلی: با تدابیر ساغلام و حمایت هواداران مس را شکست دادیم/ زنوی در مورد پرداختی‌ها قول‌هایی به بازیکنان داد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۴۲۶

بازیکن تیم فوتبال تراکتور گفت: حضور هواداران شوک مثبتی بود که در بازی مس به تیم ما وارد شد و روی عملکرد ما تاثیر خیلی مثبتی داشت.

محمد بلبلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا پیرامون پیروزی تراکتور مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، اظهار داشت: خداراشکر که در ابتدای سال جدید شروع خوبی داشتیم و توانستیم پیروز شویم. این بازی برای همه تیم اهمیت داشت و به خوبی تمرین کردیم. بعد از این پیروزی، رفته، رفته امیدوارم بهتر شویم.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین نکات این بازی برای تراکتور، بازگشت تماشاگران بود. حضور و شوری که آنها به بازی بخشیدند قطعاً روی روحیه تیم تاثیر زیادی داشت. امیدواریم این حضور ادامه‌دار باشد. حضور هواداران شوک مثبتی بود که در بازی مس به تیم ما وارد شد و روی عملکرد ما تاثیر خیلی مثبتی داشت. از بابت این موضوع واقعاً خوشحالم.

بازیکن تیم تراکتور درباره تاثیر ساغلام بر روی مسائل فنی تیم گفت: 100 درصد حضور سرمربی بر روی عملکرد تیم تاثیرگذاشته است. تیم ما دو مرتبه در طول فصل جاری(لیگ و جام حذفی) مقابل مس رفسنجان شکست خورده بود؛ اما با تدابیر ساغلام و حمایت هواداران توانستیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم. ساغلام قبلاً هم سرمربی تراکتور بوده و با جو آشنا است. شناخت خوب او از شرایط تیم، کار را برای بازیکنان تراکتور آسانتر می‌کند.

بلبلی در پاسخ به اینکه شرایط مالی تراکتور در سال جدید را چطور ارزیابی می‌کند، عنوان کرد: آقای زنوزی با با بازیکنان جلسه گذاشتند و درباره مسائل مالی قول دادند. درباره میزان دریافتی‌ها نمی‌توانم یک درصد خاص بگویم چون بعضی بازیکنان شرایط متفاوت مالی دارند. اما عمدتاً دریافتی بازیکنان بین 25 تا 50 درصد است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز