خبرگزاری کار ایران

نویدکیا: نبود هواداران نقطه تاریک بازی بود/ دربهترین زمان گل زدیم و از فشار خارج شدیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۶۴۱

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نبود هواداران در ورزشگاه نقطه تاریک بازی بود.

به گزارش ایلنا، محرم نویدکیا در نشست خبری پس از پیروزی 4 بر 2 مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: مثل همیشه بازی فوق العاده جذابی بود. بازی این دو تیم جذاب است چون سعی می کنند فوتبال خوبی بازی کنند و این مساله موقعیت های زیادی ایجاد می کند. تمام هواداران در منزل از این بازی لذت بردند. یک نقطه تاریک داشتیم. اعلام کردند بازی با هوادار است اما متاسفانه آن ها را در استادیوم ندیدیم. ای کاش بودند و از این بازی لذت می بردند.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: کار در اوایل پایاپای پیش می رفت. در بهترین زمان ممکن به گل رسیدیم و به همین خاطر از فشار خارج شدیم. بعد از آن حریف بازی خوبی انجام داد و چند موقعیت خوب هم داشت. ولی بازی را خوب اداره کردیم و به گل دوم و سوم رسیدیم. این اتفاق باعث شد از لحاظ ساختاری شرایط بهتری پیدا کنیم. بتوانیم عقب زمین خوب پاس بدهیم و با اعتماد به نفس بیشتری بازی را اداره کنیم.

وی با اشاره به نیمه دوم عنوان کرد: در این نیمه حریف با تعویض هایش سعی کرد فشار بیشتری بیاورد و از کناره ها ضربه بزند. ارسال های خوبی داشتند. موقعیت های خوبی ایجاد کردند. اگر کمی منطقی تر و باهوش تر بودیم روی ضدحملات فضاهای خیلی خوبی داشتیم.

نویدکیا گفت:‌ به عنوان یک تیم حرفه ای باید از فضاهای پشت مدافعین خیلی بهتر استفاده می کردیم. چندبار استفاده کردیم ولی باید بیشتر استفاده می کردیم. باید می توانستیم شانس هایمان را بهتر امتحان کنیم. در مجموع بازی جذابی بود. این دو تیم خیلی خوب بازی می کنند. به خاطر نوع فوتبالشان حس خوبی به هواداران می دهند. امیدوارم تیم صنعت نفت آبادان موفق باشد. تیم خوبی هستند و فوتبال خوبی بازی می کنند. همینکه فوتبال بازی می کنند برایم لذت بخش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز