خبرگزاری کار ایران

تبریک شیخ سلمان به ایران بابت صعود به جام جهانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۹۶۵

رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا به نمایندگان این قاره در جام جهانی بابت صعودشان تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، با پایان یافتن بازی‌های دور پایانی مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر در قاره آسیا، تیم‌های ایران، کره جنوبی، ژاپن و عربستان سهمیه حضور در این رقابت‌ها را کسب کردند و تیم‌های امارات و استرالیا نیز به‌عنوان تیم‌های سوم برتر دو گروه در دیدار پلی‌آف به مصاف هم خواهند رفت تا برنده این بازی راهی پلی‌آف بین‌قاره‌ای شود و در آنجا با نماینده قاره آمریکای جنوبی مصاف خواهد کرد، به‌امید کسب سهمیه از این طریق.

شیخ‌سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار پیامی به تیم‌های آسیایی راه‌یافته به بیست‌و‌دومین دوره جام جهانی تبریک گفت. در پیام وی آمده است: به‌نمایندگی از خانواده فوتبال آسیا، به چهار نماینده‌مان تبریک می‌گویم که ثبات قابل‌توجهی را از خود در شش ماه گذشتهِ مسابقات فشرده انتخابی برای تأیید جایگاه‌شان بین نخبگان جهان نشان دادند.

در بخش دیگری از پیام رئیس AFC می‌خوانید: بهترین آرزوهای ما نیز برای مقامات قطر و کمیته عالی قطر برای تحویل و میراثی است که در بلندپروازی‌های آنها برای برگزاری بزرگترین جام جهانی تاریخ فوتبال هست که قرعه‌کشی رسمی‌اش در روز جمعه برگزار می‌شود و برای همه تیم‌های آسیایی‌مان آرزوی موفقیت داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز