خبرگزاری کار ایران

ترکیب ایده آل ساموئل اتوئو: کدام دو بازیکن انگلیسی در ترکیب هستند؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۹۳۷

ساموئل اتوئو ترکیب ایده آلش را انتخاب می‌کند.

به گزارش ایلنا، ماشین گلزنی کامرونی می گوید: "مانند بارسا، 4-3-3 بازی خواهیم کرد." 

ترکیب ایده آل ستاره سابق چلسی و بارسلونا را مشاهده می‌کنید:

دروازه بان: ایکر کاسیاس

"یکی از سه دروازه بان خوب دنیا. آدم خوبی هم هست من او را در رئال مادرید زمانی می شناختم که با موتورش به تمرین می آمد و لباس های ورزشی وحشتناک می پوشید. پتانسیل ایکر واضح بود، اما برخلاف بازیکنان زیادی پتانسیل دارند؛ ایکر متوجه او شد."

دفاع راست: دنیل آلوز

"بازیکنی با بالاترین کیفیت او هرگز وحشت نمی کند. او بسیار بسیار سریع است و در حالی که همه می دانند او به جلو می رود، او به همان سرعت برمی گردد. فوق العاده ماهر؛ او یک کافوی دیگر است."

مدافع میانی: جان تری

"او در شخصیت خود بسیار انگلیسی بود و یک رهبر بزرگ تیمش است. او هرگز تسلیم نمی شد. تری قوی و به طرز شگفت انگیزی سریع بود. او همچنین چند گل مهم به ثمر می رساند. من او را در مراسم اهدای جوایز ملاقات کردم و دوستش دارم."

مدافع میانی: پپه

من په په را در کنار تری بازی خواهم کرد. حتی من برای رد شدن از آن دو تلاش می کنم. او از پورتو به مادرید پیوست و در ماه دسامبر همان سال مقابل بارسلونا در نیوکمپ بهترین بازیکن مسابقه بود."

دفاع چپ: پاتریس اورا

"ما به یک زبان صحبت می کنیم، اما من او را نمی شناسم. اورا بازیکن فوق‌العاده‌ای است، مانند آلوز، زیرا سریع است و به سرعت جلو می‌رود. او در منچستر [یونایتد] بسیار پیشرفت کرد."

هافبک میانی: استیون جرارد

"او تهاجمی تر از دیارا، گل های زیادی به عنوان یک هافبک میزد. جرارد ضربان قلب تیم لیورپول بود و او اهل لیورپول است. تصور کنید کاپیتان تیم شهر خود هستید! بازی با لیورپول با جرارد بسیار سخت بود زیرا او فضای زیادی را پوشش می داد."

هافبک میانی: ماهامادو دیارا

"جایگزینی ایوان هلگوئرا در مقابل خط دفاعی مادرید برای هر کسی سخت بود، اما دیارا این کار را انجام داد. او خستگی ناپذیر و بسیار بسیار قوی بود، به خصوص در نبردهای هوایی. شما در این موقعیت به شخصیت و همچنین استعداد نیاز دارید و او چیزهای زیادی داشت."

هافبک میانی: الساندرو دل پیرو

"او یک کهنه سرباز است که بیشتر از 15 سال ستاره بود. بازی در چنین سطح بالایی مانند او باورنکردنی است. برخی از بازیکنان می توانند دو یا سه سال اینگونه بازی کنند. دل پیرو هر سال از دوران حرفه ای خود این کار را انجام داد. یک اسطوره فوتبال ایتالیا و یک جنتلمن در داخل و خارج از زمین."

مهاجم: کریستیانو رونالدو

"همه می خواهند مانند او و در سطح او بازی کنند. او بهتر و بهتر شده است. آیا کسی بهتر از او وجود دارد؟ نه در حال حاضر. او بیشتر از بهترین مهاجمان گل می زند."

مهاجم: دیدیه دروگبا

"او هم مانند من برنده جایزه بهترین فوتبالیست آفریقا شد. در پست خود، او یکی از معدود بازیکنانی است که توپ را بالا نگه می دارد و گل های زیادی به ثمر می رساند. او در تمام دوران حرفه ای خود نزدیک به یک گل به ثمر رسانده است. او دو نوع مهاجم در کالبد یک بازیکن است."

مهاجم: فردی کانوته

"بهترین بازیکن فوتبال آفریقا. چرا به او اجازه دادند انگلیس را ترک کند؟ او باشکوه است یا شاید می خواست برود تا بتواند جام ها را به دست آورد و او جام های زیادی را با سویا به دست آورد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز