خبرگزاری کار ایران

محافظت ۹۰ دقیقه ای ازیک گل بخودی

پیروزی باارزش مصر مقابل سنگال

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۸۳۶

شاگردان کی‌روش با پیروزی مقابل سنگال، قدم مهمی برای صعود به جام جهانی طی کردند.

به گزارش ایلنا، مصر در دیدار دور رفت مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 آفریقا، پیروزی سختی را در خانه مقابل سنگال (1-0) به دست آورد.

فرعون ها در دقیقه 4 روی برخورد شوت مهلک صلاح به تیر دروازه و برگشت و برخورد مجدد آن به سالیو سید مدافع حریف به گل رسید. آنها با مقاومتی 90 دقیقه گل را حفظ کردند و حالا برای محافظت از آن سه شنبه آینده در سنگال  به میدان خواهند رفت. 

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی مصر در طول بازی تلاش زیادی برای هدایت بازیکنان تیمش مقابل حملات  سنگال به رهبری آلیو سیسه انجام داد و موفق هم بود اما بازی خوب سنگال در خانه مصر کمی باعث نگرانی خواهد بود. آنها به رهبری سادیو مانه بارها خط دفاع چند لایه مصر را شکافتند اما موفق به گلزنی نشدند، جایی که محمد الشناوی گلر مصریها عالی کار کرد. در عین حال میزبان هم چند حمله خطرناک در دقایق پایانی روی دروازه حریف داشت که تلاشهای مصطفی محمد و عمر مارموش به جایی نرسید.

یک صحنه بحث برانگیز هم برخورد توپ به دست مدافع سنگال در دقیقه 86 بازی بود که از دید داور هند تشخیص داده نشد. 

حالا دیدار مجدد مانه و صلاح این بار در کشور سنگال دیدنی خواهد بود. مصر که به هر شکل موفق به کسب نتیجه پیروزی در بازی رفت شده دست بالا را در اختیار خواهد داشت .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز