خبرگزاری کار ایران

میرزازاده: چرخه انتخابی تیم ملی تکلیف همه را روشن کرد/ افتخار می‌کنم شاگرد محمد بنا هستم

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۶۸۶

نماینده سنگین وزن کشتی فرنگی در المپیک توکیو گفت: به فوتبال علاقه دارم و اگر وقت داشته باشم حتما تماشا می‌کنم. تیم ملی فوتبال ایران را دوستدارم و بازی هارا تا جایی که بتوانم دنبال می‌کنم.

امین میرزازاده ملی پوش کشتی فرنگی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شروع دور دوم اردوها به منظور انتخابی مسابقات پیش رو اظهار کرد: بعد از مسابقات امیدهای جهان اردویی نداشتیم و 3 روز است اردوها آغاز شده است برای ما ایام عید و روزهای دیگر فرقی ندارد چراکه هدفمان بزرگ است و هر روز مشغول تمرین هستیم.  خداراشکر همه چیز خوب است و امیدوارم  سال 1401بسیار خوبی برای من و کشتی کشورم باشد.

ملی پوش سنگین‌وزن در پاسخ به این سوال که آیا در این مدت تمرینی داشته یا خیر، گفت: من به خاطر آسیب‌دیدگی مدتی دوره درمان داشتم اما بدون تمرین هم نبودم. اردوها که شروع شده مطیع دستورات کادر و سرمربی هستم تا ببینیم سال آینده باید در چه مسابقاتی کشتی بگیرم. من در هر رویدادی که شرکت کنم تلاش می‌کنم بهترین مدال را بگیرم.

دارنده مدال طلای امیدهای جهان همچنین درباره حضور در اهواز و تماشای مسابقات جام تختی، خاطرنشان کرد: من همه مسابقات را پیگیر هستم چه تورنمنت داخلی چه خارجی، چون باید از همه حریفان آگاهی کامل داشته باشم و زمان مواجه شدن با حریفان شناختم کافی باشد. به اهواز آمدم هم مسابقات 5 وزن دوم را ببینم و هم با آقای بنا دیدار کنم. غیر از من و یوسفی، همه کشتی‌گیران وزن 130 کیلوگرم روی تشک رفتند که منجزی عنوان قهرمانی را کسب کرد.

میرزازاده همچنین درباره چرخه انتخابی تیم ملی یادآور شد: قبل از این هم چرخه توسط آقای بنا و کادر فنی رعایت می‌شد اما با مشخص شدن چرخه تکلیف همه مشخص بود که از کجا باید وارد مسابقات و چرخه شده و به مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی بروند. چرخه به خوبی اجرا شده و هر کسی لایق است دوبنده ملی را خواهد پوشید. من هم در هر رویدادی که کادر صلاح بداند آماده هستم تا مبارزه کنم.

او درباره تجربه کار با محمد بنا افزود: کارنامه آقای بنا مشخص است. من افتخار می‌کنم کنار ایشان هستم و تجربه کسب می‌کنم.

فرنگی کار المپیکی همچنین به چند سوال غیر ورزشی در گفتگوی نوروزی با ایلنا پاسخ داد. 

او در‌ پاسخ به غذای مورود علاقه‌اش گفت:  کباب را خیلی دوستدارم و فکر می‌کنم تنها غذایی باشد که هیچ زمانی نظرم در این مورد عوض نشود. بختیاری هستم و بختیاری هاهم کباب غذای اصلی‌شان است.

او درپاسخ به تفریح و ورزش به جز کشتی بیان کرد: اگر بخواهم به غیر از کشتی رشته ورزشی دیگری را انتخاب کنم و یا تفریحی را انجام بدهم شنا کردن و اسب سواری را نسب به سایر ورزش ها برایم اولویت دارد.

فرنگی کار سنگین وزن کشورمان درباره اهدافش افزود: قطعاً طلای المپیک پاریس هدفم است و هر ورزشکاری تمام تلاش، انرژی و زندگی‌اش را می‌گذارد تا به این هدف دست پیدا کند . من هم از این قاعده مثتثنی نیستم و سعی میکنم از بیشتر کشتی گیران خوب دنیا الگو برداری کنم هم فنی و هم.. و برای بالا بردن پرچم عزیز کشورم تلاش کنم.

میرزازاده درباره تیم فوتبال مورد علاقه‌اش گفت: به فوتبال علاقه دارم و اگر وقت داشته باشم حتما تماشا می‌کنم. تیم ملی فوتبال ایران را دوستدارم و بازی هارا تا جایی که بتوانم دنبال می‌کنم.

او در واکنش به علاقه‌اش به مطالعه تصریج کرد: اهل مطالعه هم هستم و تاکنون کتاب‌ جاناتان مرغ دریایی را خوانده‌ام و سعی می‌کنم کتاب‌های انگیزشی را بیشتر مطالعه کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز