خبرگزاری کار ایران

سون: بعد بازی ایران با لبخند سلام می کنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۲۴۳

بازیکن تیم ملی کره جنوبی گفت: امیدوارم امروز به خوبی استراحت کنم و برای بازی فردا به خوبی آماده شوم تا بتوانم با لبخند به شما سلام کنم.

به گزارش ایلنا، سون هیونگ مین، ستاره تیم ملی کره، در نشست خبری پیش از بازی برابر ایران گفت: "شاید فکر کنید مرحله مقدماتی جام جهانی به پایان رسیده است اما من از اینکه بازیکنان این احساس را ندارند خوشحال هستم. اوضاع تغییر چندانی نکرده و ایران همچنان تیمی قدرتمند است.

ما در بازی رفت به دنبال کسب سه امتیاز بودیم اما در عین حال بازیکنان با نمایشی که داشتند این اعتماد به نفس را پیدا کردند که می‌توانند به پیروزی برسند. می‌خواهم در این بازی خانگی پیروزی را به هواداران تقدیم کنیم."

سون هیونگ-مین درباره عملکرد فردی خود در تاتنهام و همچنین کار با پائولو بنتو گفت: "به جای حرص و طمع هدف شخصی، آنچه من فکر می کنم این است که چگونه به تیم کمک کنیم و چگونه بازیکنان می توانند بازی های خوبی انجام دهند و به هواداران شادی را القا کنند. تیم با بنتو همچنان از هر نظر در حال پیشرفت است و به یک گروه واحد تبدیل شده است. اکنون بازیکنان با سبک مورد نظر مربی آشنا شده اند و به یک دلی خاصی رسیده ایم. هدف این است که تا جام جهانی آمادگی بیشتری داشته باشیم و تبدیل به یک تیم تمام عیار شویم."

حضور هواداران در بازی فردا: "من واقعا هیجان زده هستم. فوتبال بدون هوادار به یک ورزش متفاوت تبدیل می شود. وقتی احساسات و اشتیاق را به اشتراک بگذاریم بهترین ورزش است. برای بازی کردن باید احساس مسئولیت خاصی داشته باشم و این‌گونه وارد ورزشگاه شوم. امیدوارم امروز به خوبی استراحت کنم و برای بازی فردا به خوبی آماده شوم تا بتوانم با لبخند به شما سلام کنم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز