خبرگزاری کار ایران

رحمتی: قول می‌دهیم با تمام وجودمان بازی کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۶۱۵

سرمربی جدید تیم فوتبال آلومینیوم اراک برنامه‌های خود را در روز معارفه‌اش در حضور هواداران اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه امام خمینی اراک، مراسم معارفه سیدمهدی رحمتی سرمربی جدید تیم فوتبال آلومینیوم که روز گذشته قراردادش را با این تیم به امضا رساند، برگزار شد و رحمتی در این مراسم معارفه، دقایقی در جمع مدیران، بازیکنان و هواداران تیم به صحبت پرداخت.

سیدمهدی رحمتی در بخش ابتدایی صحبت‌هایش گفت: ابتدا می‌خواهم از اعضای هیات‌مدیره و مدیرعامل محترم باشگاه آلومینیوم اراک تشکر کنم که هدایت این تیم را به من و همکارانم سپردند؛ می‌دانم که چه کار سختی داریم، من الان دقیقاً شما (هواداران) را درک می‌کنم. در 21 سالگی که در فوتبال بودم، فکر می‌کنم به جز یکسال که در تیم پیکان بودم، بقیه سال‌ها در تیم‌هایی بوده که همه هوادار داشتند و دقیقاً حال و روز شما را درک می‌کنم.

رحمتی با اشاره به تجربیات خود ادامه داد: دربی‌هایی بوده که بردیم یا باختیم، بازی‌های مهمی بوده که در آن برنده شدیم یا بازنده از زمین خارج شده‌ایم، در این سال‌ها قهرمان یا نایب قهرمان شده‌ام؛ همه‌ی حالتان را درک می‌کنم اما مطمئن باشید که من نه منصوب کسی هستم و نه کسی من را حمایت کرده است! اول خدا و بعد آقا علی بن موسی الرضا همیشه دست‌شان پشت من بوده و نقش او در زندگی من پررنگ بوده و همیشه هم سعی کرده‌ام که روی پای خودم بایستم، چه زمانی‌که بازی می‌کردم و چه حالا که کار سرمربیگری را آغاز کردم.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره‌ی قول و قرارش با هواداران گفت: راجع به فوتبال هیچ مربی حتی مربیان بزرگ دنیا هم نمی‌توانند قول بدهند، اما من یک قولی به شما می‌دهم که خودم، همکارانم، مسئولین باشگاه و همه‌ی بازیکنانی که اینجا نشسته‌اند با همه‌ی وجودمان و با قلب‌مان برای موفقیت این تیم و این شهر و بالا رفتن پرچم این شهر و برگشتن این تیم به جایگاهی که نیم‌فصل اول و پارسال داشته، تلاش کنیم و یک قدم هم پا پس نمی‌کشیم.

رحمتی با اشاره به بازیکنانی که سابقه‌ی همبازی بودن با او را دارند، گفت: چند بازیکن در این تیم هستند که با من همبازی بوده‌اند و من را می‌شناسند؛ میلاد (فخرالدینی)، میثم (مجیدی) و اسماعیل (شریفات) هستند و باهم در یک تیم بوده‌ایم. هیچ‌وقت در زندگی‌ام سعی نکرده‌ام که بیایم و بروم، همیشه سعی کرده‌ام یک هدفی داشته باشم و دنبال یک موفقیتی باشم و برای آن تلاش کرده‌ام. مطمئنا این بازیکنان همگی برای هدفی اینجا هستند، برای موفقیت و بالا ماندن پرچم آلومینیوم.

سرمربی جدید آلومینیوم اراک با اشاره به شرایط فنی تیمش گفت: نیم‌فصل اول که بازی‌های آلومینیوم را می‌دیدم، واقعا لذت می‌بردم و تک تک این بازیکنان را شاید تیم‌های دیگر آرزوی داشتن آن‌ها را داشته باشند و می‌توانند خود به تنهایی مهره تاثیرگذاری باشند؛ قسم می‌خورم که هیچ فوتبالیستی در زندگی‌اش نمی‌تواند کم بگذارد، تجربه‌ی 20 سال فوتبال بازی کردن من این است.

وی افزود: به شرف تک تک این بازیکنان ایمان و اعتقاد دارم؛ مطمئن باشید همه‌مان دست در دست هم برای بالا رفتن این پرچم تلاش می‌کنیم و از همین امروز هم کارمان را شروع می‌کنیم.

سیدمهدی رحمتی در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره‌ی فضای مجازی و حمایت هواداران سخن گفت و توضیح داد: از همه شما (هواداران) هم درخواست می‌کنم که کنارمان باشید؛ یک مسئله‌ای را می‌خواهم بگویم، این فضای مجازی آفت فوتبال ما شده است. هر کسی 5 اکانت دارد و می‌آید در فضای مجازی، مطلبی می‌نویسد و می‌رود.

رحمتی ادامه داد: لطفا بی‌توجه به این فضا باشید و هر کسی اگر حرفی دارد، بیایید سر تمرین و کنار ما، به خود من حرف‌تان را بزنید و من می‌شنوم. ما با بازیکنان سر تمرین می‌آییم و می‌رویم و کنار شما هستیم، از شما خواهش می‌کنم که در این 9 بازی کنارمان باشید، قوت قلب‌مان باشید و کمک کنید که بچه‌هایمان با انرژی کامل و دلگرمی بازی کنند تا به آن چیزی که در ذهن شما هواداران است، برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز