خبرگزاری کار ایران

پاشایی: یکی از بهترین بازی های لیگ بازی ما و آلومینیوم بود/ فوتبال ایران باید به احترام تارتار دست بزند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۱۳۶

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:از نظر تاکتیکی و فنی یکی از بهترین بازی های لیگ بود و نتیجه ای که گرفتیم حرف من را ثابت می‌کند

به گزارش ایلنا، حسین پاشایی در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم و برتری مقابل این تیم، اظهار داشت: از نظر تاکتیکی و فنی یکی از بهترین بازی های لیگ بود و نتیجه ای که گرفتیم حرف من را ثابت می‌کند. در کنار یک بازی فوق العاده خوب 3 امتیاز را گرفتیم و 90 دقیقه بازی طبق برنامه‌هایی که داشتیم پیش رفت. در کنار یک بازی خوب، نتیجه خوبی هم گرفتیم که امیدوارم ادامه‌دار باشد.

مربی ذوب‌آهن درباره اینکه تیم خیلی سرحال و شاداب بازی کرد، برای اینکه به این شرایط برسد صبور هم بودید، اظهارداشت: اول فصل پوست اندازی کامل داشتیم، بازیکنانی رفتند و تعدادی اضافه شدند که باید هماهنگ می‌شدند. ما ربات نیستیم تا ما را کنار هم بگذارند که کارایی خود را نشان دهیم. در فوتبال باید هماهنگی لازم به وجود بیاید و این هماهنگی تقریبا نیم فصل طول کشید تا به اینجا برسیم. به کارمان امیدوار بودیم اما افراد عجولی هم پشت بودند که کمی تحریک می‌کردند و تهمت می زدند اما خدا عنایت کردند و بچه‌ها به خودباوری رسیدند.

وی افزود: اسلامی بازیکنی که در امیدها ذخیره بود الان سوپراستار است و فوتبال ایران باید به احترام تارتار دست بزند و بایستد که چنین شجاعتی را داشت. در شرایط سختی که داشتیم تیم را به اینجا رساندیم که مقابل تیم خوب آلومینیوم 4 گل زدیم و چند گل نزدیم. این شرایط نشان می‌دهد تیم رو به پیشرفت است.

پاشایی در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت عاشوری و خدابنده‌لو و بازی با مس رفسنجان که هفته آینده انجام می‌شود، تصریح کرد: در خصوص 2 بازیکن پزشک تیم باید آنها را معاینه کند که امیدوارم مشکل خاصی نباشد. بازی سنگین و مهمی با مس رفسنجان داریم. دور رفت باختیم و امیدوارم در طول هفته با تمرینات خوب باخت دور رفت را جبران کنیم.

مربی ذوب‌آهن درباره داوری بازی امروز، گفت: داوران روز خوبی را پشت سر گذاشتند، قضاوت بی نقصی داشتند و تنها ایراد اخطار به تارتار بود. من بیش از 15 سال است کنار تارتار کار می‌کنم، او یکی از سالم ترین و فنی ترین مربیان است و نمی دانم داور چهارم تحت تاثیر چه چیزی قرار گرفت که داور را صدا زد. او کمترین بی احترامی نکرد و صحبت می‌کرد اما به سمت و سویی رفتیم که تارتار اخراج شد و همه آینده او را نداریم. تنها ایراد آقای عادل اخراج تارتار بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز