خبرگزاری کار ایران

رئال مادرید مقابل پاری سن ژرمن: لرزه نگاری عصر چهارشنبه!

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۴۸۹

رئال مادرید، 13 مرتبه قهرمان اروپا برای صعود به دور بعدی مسابقات امشب پاری سن ژرمن را پیش رو خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید چهارشنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از پاری سن ژرمن پذیرایی می کند و اهمیت این دیدار بسیار فراتر از آن چیزی است که در زمین اتفاق می افتد. لوس بلانکوس، پادشاهان اروپا، در برابر باشگاهی که رویای به چالش کشیدن وضعیت موجود فوتبال را در سر می پروراند، برای حفظ این موقعیت بازی می کنند.

جام اروپا مترادف با نام رئال مادرید شد زیرا آنها برای اولین بار در پارک دو پرنس در سال 1956 جام را به دست آوردند. اکنون، باشگاه پاریسی نشان دهنده حمله به باشگاه بزرگی است که برای دهه ها بر فوتبال اروپا تسلط داشته اند.

با حمایت دولت قطر از تلاش های آنها، پاری سن ژرمن چندین سال تلاش کرده تا جامی را که رئال مادرید 13 بار به دست آورده است، به دست آورد، اما هنوز نتوانسته است.

رابطه زمانی عالی بین رئال مادرید و پاری سن ژرمن به سرعت رو به وخامت گذاشته تا جایی که در حال حاضر به سختی حتی دوستی بین این دو باشگاه وجود دارد. تلاش رئال مادرید برای به خدمت گرفتن کیلیان امباپه قبل از پایان قراردادش، آخرین ضربه به فروپاشی روابط بین باشگاه ها بود.

درگیری بر سر سوپرلیگ همچنین دو باشگاه را در تقابل مستقیم با یکدیگر قرار داد و فلورنتینو پرز از مدل مدیریتی در پاری سن ژرمن انتقاد کرد. او گفت: "تعداد زیادی از باشگاه‌ها به ایالت‌ها متصل هستند و بازیکن نمی‌فروشند. لحظه ای فرا خواهد رسید که 30 باشگاه برتر اروپا در اختیار کشورها خواهند بود. این اصل جامعه اروپا نیست."

در حالی که پاری سن ژرمن تیمی کاملا مناسب برای انتخاب دارد، کارلو آنچلوتی بدون دو بازیکن کلیدی خود یعنی کاسمیرو و فرلاند مندی در این بازی حاضر خواهد بود.

در همین حال، یک سوال مهم در مورد ترکیب آنچلوتی این است که آیا تونی کروس آمادگی کافی برای شروع بازی را دارد، اتفاقی که سرمربی ایتالیایی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود در روز سه شنبه در مورد آن صحبت کرد. آنچلوتی گفت: اگر [کروس] 95 درصد آماده باشد، بازی نخواهد کرد. هافبک آلمانی با تست آمادگی جسمانی دیرهنگام روبرو می شود و در صورت عدم شروع، ادواردو کاماویگا جایگزین طبیعی او خواهد بود. این یکی از عوامل کلیدی در شبی است که رئال مادرید، پادشاهان اروپا، به دنبال سرکوب پاری سن ژرمن، یک کشور شورشی در فوتبال اروپا هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز