خبرگزاری کار ایران

پیوس: شرایط پرسپولیس سخت است/ شاید 2 تیم بالای جدول قهرمان نشوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۰۶۲

مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: شرایط پرسپولیس نسبت به تیم‌های دیگر سخت‌تر است.

به گزارش ایلنا، فرشاد پیوس درباره قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: قرعه بدی برای استقلال، پرسپولیس و سایر تیم‌ها نبود. تیم‌های لیگ یکی به هم خوردند و قرعه خوبی بود. هر تیمی بتواند در این مسابقات شانس خوبی داشته باشد و از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند، بهتر نتیجه می‌گیرد. بازی‌های سختی است زیرا جام حذفی، جام شگفتی‌ است. امکان دارد تیم‌های قدر هم بالا نیایند. این موضوع در اروپا هم بوده و امیدوارم هر تیمی بیشتر زحمت کشیده و بیشتر کار کرده فینالیست شود.

وی درمورد وضعیت پرسپولیس گفت: پرسپولیس شاید در حال حاضر وضعیت زیاد خوبی نداشته باشد اما طبق توانمندی که از یحیی گل‌محمدی و کادرش می‌بینم از لحاظ روحی و روانی روی بچه‌ها کار می‌کنند. امیدوارم بتوانتد رفته رفته بهتر شوند. کارشان خیلی سخت است. یک بازیکن زیر 23 سال ازبکستانی گرفتند اما شرایط پرسپولیس نسبت به تیم‌های دیگر سخت‌تر است. با این وجود می‌دانم تیم توانمند است و می‌تواند خیلی خوب کار کند. امیدوارم گل‌محمدی روحیه خوبی به بچه‌ها بدهد تا شرایط از این وضعیت بهتر شوند.

مهاجم اسبق پرسپولیس درخصوص اینکه شکست مقابل صنعت نفت شانس این تیم را برای قهرمانی کاهش داده است، عنوان کرد: با گل‌محمدی و بچه‌های پرسپولیس صحبت کردم. باخت جزیی از فوتبال است. چندین هفته دیگر زمان باقی مانده و چه کسی می‌داند کدام تیم قهرمان می شود؟ شاید دو تیمی که در بالای جدول هستند، قهرمان نشوند. تیم‌های دیگر هم کار می‌کنند و قضاوت کردن زود است.

پیوس درباره حواشی ایجاد شده پس از اشتباهات اخیر حامد لک، توضیح داد: لک، دروازه بان خوبی است و در آسیا و لیگ برتر برای ما خیلی خوب کار کرد. باید با او صحبت کرد. قطعا داود فنایی با حامد حرف می‌زند. آن اتفاق هم جزو اتفاقات خاص فوتبال بود که برای لک پیش آمد. امیدوارم از این به بعد پیش نیاید. 

وی در مورد اینکه روز گذشته سالروز به ثمر رساندن اولین گلش برای پرسپولیس بود، توضیح داد: دقیقه 90 بازی با دارایی بود. گل اول را حمید درخشان به ثمر رساند. در صحنه گل دوم ناصر محمدخانی که هیچ وقت اوت نمی‌انداخت، توپ را برای ضیاء عربشاهی انداخت. او هم چرخید و پشت محوطه جریمه به من پاس داد. من هم با یک چرخش به نسبت بد توپ را به زاویه مخالف قاسم خورشیدی که روحش شاد باشد زدم. هیچ وقت آن گل را یادم نمی‌رود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز