خبرگزاری کار ایران

فرشاد پیوس در گفتگو با ایلنا:

یحیی هرکسی را خواست گفتند نه و پول نداریم/افتخارات پرسپولیس گویا به کامی برخی خوش نیامده/ ما با نیمکت خالی و حمایت هواداران به فینال آسیا رسیدیم/ کلید قهرمانی این فصل پیروزی در برابر استقلال است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۶۸۴

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است هواداران در این برهه و با توجه به شرایط کنونی این تیم باید حمایت کنند.

فرشاد پیوس پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی  این تیم برابر صنعت نفت آبادان گفت: شاگردان یحیی گل محمدی برخلاف نتیجه ای که رقم خورد موقعیت های خوبی داشتند و می توانستند صنعت نفت را در آبادان شکست دهد اما متاسفانه در ضربات آخر کم دقت بودند و از طرفی دروازه‌بان صنعت نفت نیز شب خوبی را پشت سر گذاشت. همچنین متاسفانه خیلی زود دروازه پرسپولیس روی یک اشتباه باز شد و همین موضوع باعث شد بازیکنان بازی را با استرس دنبال کنند.

وی در خصوص اشتباهات حامد لک در این بازی که موجب شکست پرسپولیس شد نیز اظهار داشت: حامد لک دروازه‌بان خوبی است. او سال گذشته یکی از ارکان های اصلی صعود پرسپولیس به فینال آسیا بود و نمایش قابل قبولی از خود ارائه داد تا جای خالی بیرانوند حس نشود. او پتانسیل بالایی دارد و حتی می تواند مثل گذشته نیز به تیم ملی دعوت شود. اما موضوعی که مشخص است این است که او به هیچ وجه تمرکز ندارد و همین موضوع عملکرد او را تحت شعاع قرار داده است و موجب شده در چند بازی اشتباه کند. بهتر است در این مقطع حساس فصل از او حمایت شود تا بتواند خود را بازیابی کند در غیر اینصورت هم او ضرر خواهد کرد هم پرسپولیس.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد شرایط این تیم بیان کرد: برخلاف اتفاقاتی که پیش امده به نظمر به گواه آمار پرسپولیس تا بدین جای فصل یکی از بهترین نتایج خود را کسب کرده است اما به هر حال برخی مسائل و مشکلات مانع موفقیت پرسپولیس شده است. متاسفانه بسیاری از بازیکنان مدنظر گل محمدی جذب نشد و از طرفی مشکلات مالی هم گریبان گیر تیم شده است و همچنین نگاه که میکنیم می‌بینم پروسه انتخاب مدیرعامل پرسپولیس 5 ماه طول کشید آن هم در حالی که مدیریت قبلی به تازگی با کارگزار جدید به توافق رسیده بود. متاسفانه بازیکنانی که جذب شده اند نیز نتوانستند جانشین خوبی برای بازیکنان جدا شده ما باشند و به خاطر اینکه گزینه های مدنظر گل محمدی جذب نشد و این بازیکنان به ناچار به تیم اضافه شدند. همین موضوع دست و بال کادرفنی را بسته است.

پیوس افزود: متاسفانه افتخارات پرسپولیس گویا به کامی برخی خوش نیامده است و امسال همه جوره برای تضعیف این تیم کم نگذاشتند و هر کاری که خواستند کردند تا پرسپولیس نتیجه نگیرد و همچنان به کار خود ادامه خواهند داد. یحیی هرکسی را خواست گفتند نه و پول نداریم اما در مقابل تیم های دیگر اراده می کردند بهترین ها را می‌خریدند. انگار نه انگار که پرسپولیس قهرمان 5 دوره ایران است و فینال لیست آسیا بوده است؛ جوری برخورد کردند انگار این تیم تازه به لیگ برتر آمده یا یک تیم معمولی است. از طرفی تغییرات مدیریت باشگاه نیز همه چیز را برهم زده است؛ یک مدیر تا می‌آید برنامه خود را اجرا کند جابه جا می‌شود و می‌رود. به هر حال ثبات یکی از عوامل موفقیت است. 

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس هنوز شانس قهرمانی دارد نیز بیان کرد: جام را روز آخر می‌دهند. ما در شرایط سخت تر از این حضور داشتیم اما نتایج خوبی گرفتیم و همه را شگقت زده کردیم. هنوز هیچ چیز تمام نشده است. با تمام بی مهری ها و مشکلاتی که وجود دارد پرسپولیس هنوز مدعی قهرمانی است و 9 بازی دست نخورده وجود دارد و مطمئن هستم با همین نفرات نیز به راحتی می‌توانیم قهرمان شویم. این مستلزم این است که به بازیکنان و کادرفنی روحیه دهیم و از آنها حمایت کنیم تا اتحاد و اسنجام ما حفظ شود و این موضوع رمز موفقیت و افتخارآفرینی پرسپولیس در این سال ها بوده است. یادتان باشد پرسپولیس با نیمکت خالی و حمایت هواداران به فینال آسیا رسید.

مهاجم سابق پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم برابر استقلال نیز گفت: دربی شرایط متفاوتی دارد. با توجه به شرایط کنونی دو تیم در صدر به نظرم شاهد یکی از حساس ترین و سرنوشت سازترین دربی های تاریخ خواهیم بود. ما بازیکنان شایسته و خوبی را در اختیار داریم و همچنین کارفنی با دانشی را در اختیار داریم که آرزوی هر تیمی است که آنها را در اختیار داشته باشد و با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم مطمئن هستم پرسپولیس می تواند برنده دربی باشد. هر چند پیش از دربی یک بازی حساس برابر نفت مسجد سلیمان پیش رو داریم و باید در این بازی نتیجه بگیریم؛ اما کلید قهرمانی پرسپولیس در این فصل پیروزی در برابر استقلال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز