خبرگزاری کار ایران

اعلام آرای کمیته وضعیت/ماشین سازی محکوم شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۳۱۰

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، درپی شکایت باشگاه استقلال از پارسا جعفری، بازیکن فعلی ذوب آهن مبنی بر مطالبه غرامت و اعمال محرومیت، مردود اعلام کرد.

*با توجه به شکایت عبدالرئوف نجاری از باشگاه ماشین سازی تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 10 میلیون و 900 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد و نسبت به بقیه خواسته قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت باشگاه سپاهان از ذوب آهن در خصوص فسخ غیرموجه رضا آروین، کمیته وضعیت نسبت به دعوای خواهان علیه خواندگان در تمامی موارد خواسته قرار رد صادر کرد.

*در پی شکایت رضا آنتیک از باشگاه استقلال ملاثانی، این باشگاه به پرداخت مبلغ 635 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 13 میلیون و 843 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد و با توجه به کاهش خواسته توسط خواهان نسبت به مازاد خواسته قرار رد صادر شد.

*با توجه به شکایت باشگاه ایران خودرو از باشگاه استقلال در خصوص حق آموزش محمدحسین فلاح، کمیته وضعیت نسبت به خواسته خواهان بابت حق آموزش و خسارت تاخیر قرار رد صادر کرد.

* در پرونده شکایت باشگاه نود ارومیه از باشگاه پارس جنوبی جم مبنی بر فسخ غیرموجه علی بشیری، کمیته وضعیت دعوای خواهان را رد کرد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز