خبرگزاری کار ایران

عنایتی: اشتباهی که اول کار کردم برایم بزرگترین ضربه بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۱۷۸

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: شرایط فوتبال تهران در خور تیم‌های این شهر و پایتخت نیست.

به گزارش ایلنا، رضا عنایتی در خصوص برد تیم هوادار مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: بازی بسیار جاندار و خوبی بود. به هر دو تیم خسته‌ نباشید می‌گویم. تمام توانشان را‌‌‌‌‌‌‌‌ برای موفقیت به کار گرفتند. تجربه ما نسبت به نیم فصل اول بالاتر رفته، توانستیم در یک بازی بسیار خوب که مستحق برد بودیم، 3 امتیازی را‌‌‌‌‌‌‌‌ به دست بیاوریم که برایمان واجب بود. این برد ما را‌‌‌‌‌‌‌‌ به رقبای خودمان در جدول نزدیک می‌کند.

وی افزود: به خود باوری رسیده‌ایم اما کارمان تمام نشده، تلاشمان این است که آخر فصل جایگاه خوبی در جدول به دست بیاوریم، ضمن اینکه بازی‌های پیش رو فوق‌العاده سخت هستند، همه رقبای ما تیم‌های خوبی هستند. ان‌شاالله با همین انگیزه و انرژی پیش برویم و در پایان فصل جایگاه خوبی داشته باشیم.

سرمربی هوادار در مورد تقویت این تیم برای نیم فصل دوم عنوان کرد: نسبت به بضاعتی که داشتیم، بازیکنانی را‌‌‌‌‌‌‌‌ به خدمت گرفتیم که با کیفیت هستند، اوایل فصل پیش‌بینی می‌کردیم که خوب نتیجه نگیریم چون به سطح اول فوتبال کشور آمدیم و می‌دانستیم این جا به جایی تأثیر می‌گذارد. شرایطمان در 6-5 هفته اول خوب نبود، اما به مرور بچه‌ها از لحاظ ذهنی آماده شدند. از نظر فنی می‌دانستم چه پتانسیلی دارند و هفته به هفته بهتر شدند.

وی تصریح کرد: در 7-6 هفته اول هم که نتیجه نگرفتیم طبق نظر کارشناسان فوتبالمان خوب بود اما در زدن ضربات آخر، ساختار حمله‌ای و دفاعی مقداری بی‌تجربه بودیم که به ما ضربه زد. خداراشکر در نیم فصل دوم این اتفاق نیفتاد. بازیکنان باتجربه ما خیلی خوب تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌ جمع می‌کنند که این مسأله کار مربی را‌‌‌‌‌‌‌‌ راحت‌تر می‌کند. بازیکنان باتجربه با تمام وجود خیلی به تیم کمک می‌کنند. ان‌شاالله 9 بازی پایانی را‌‌‌‌‌‌‌‌ با انرژی خیلی خوب پشت سر بگذاریم.

عنایتی در مورد اینکه هنگام بازی کردن دیر به فوتبال ایران معرفی شد اما در مربیگری خیلی زود شرایط خوبی پیدا کرده، گفت: خیلی زود نیست، تجربه‌های خیلی خوبی از دوران مربیگری خودم به دست آوردم. مخصوصا اشتباهی که اول کار کردم؛ وقتی دوران بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌ کنار گذاشتم سریعا سرمربی یک تیم لیگ برتری شدم که این بزرگ‌ترین ضربه را‌‌‌‌‌‌‌‌ به من زد. البته نه از نظر کارآیی، از نظر تجربه برایم بسیار گران‌بها بود.

وی افزود: من با تیم دست دویی پاس هم مدتی کار کردم و بعد به لیگ یک رفتم. تجربه‌هایی که به دست آوردم خیلی به من کمک کرد. در کار مربیگری نباید عجله کرد و من با یک شرایط ویژه به این موضوع نگاه می‌کنم.

سرمربی هوادار در پاسخ به این سؤال که آیا به عنوان یک تیم تهرانی از مزیتی برخوردار هستند، گفت: شرایط فوتبال تهران در خور تیم‌های این شهر و پایتخت نیست. ما برای داشتن زمین مسابقه هر هفته یک چالش وحشتناک داریم و این برای استان تهران خوب نیست. متأسفانه امکانات ما خیلی پایین است و مسئولان باید فکری اساسی کنند تا فوتبال ما حرفه‌ای شود. هیچ چیز ما حرفه‌ای نیست. امیدوارم با آمدن میرشاد ماجدی، شرایط بهتر شود. او از جنس و بدنه فوتبال است و این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌ درک می‌کند. ان‌شاالله شرایط بهتر شود و همه تیم‌ها روز به روز پیشرفت کنند.

عنایتی در مورد اینکه گفته می‌شود زمین ورزشگاه دستگردی به شکل مربع یا مستطیل است، اظهار داشت: این زمین یکی از بهترین زمین‌های ما است و بازی‌های آسیایی در آن برگزار شده، من به این مسأله که می‌گویند مربع یا مستطیل است ورود نمی‌کنم. خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر دوستانی که این حرف را‌‌‌‌‌‌‌‌ زدند خودشان سال‌ها در این زمین و حتی در بازی‌های آسیایی هم بازی کرده‌اند. اگر AFC زمین را‌‌‌‌‌‌‌‌ برای مسابقات آسیایی تایید نکند که نمی‌توان در آن بازی کرد. چمن خیلی خوبی دارد. از دوستانی که این زمین را‌‌‌‌‌‌‌‌ در اختیار ما قرار دادند تشکر می‌کند چون چالش زمین ما را‌‌‌‌‌‌‌‌ خیلی اذیت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز