خبرگزاری کار ایران

سطح توقعاتم بالاست اما بلندپرواز نیستم

رضا عنایتی: همیشه در رده ملی چند بازیکن مشهدی داشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۱۰۳

سرمربی تیم هوادار در خصوص شرایط این تیم در هفته های اخیر صحبت کرد.

رضا عنایتی سرمربی تیم هوادار در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شرایط این تیم در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر توانسته ایم نتایج خوبی را در نیم فصل دوم بخصوص در این چند هفته اخیر کسب کنیم این نتایج خیلی به ما کمک کرد تا آن اعتماد به نفس بازیکنان باز گردد.

وی ادامه داد: تیم هوادار از سطح پایین‌تر به لیگ برتر آمد و ما می‌ دانستیم که شرایط بازی کردن در لیگ برتر سخت است بچه های تیم با تمام وجود تلاش می‌کنند و فکر می‌کنم اگر کمی در نیم  فصل اول باتجربه‌تر بودیم شرایط تیم بهتر بود.

سرمربی تیم هوادار در خصوص اینکه از شرایط تیم در نقل و انتقالات رضایت دارد یا اخیر افزود: بازیکنان باکیفیت خوبی را با توجه به نیازهایمان جذب کردیم که این کمک می‌کند که کیفیت تیم بهتر شود و این را هم باید بگویم که سطح توقعاتم بالاست اما بلندپرواز نیستم تمام تلاشم این است که تیم امسال در لیگ برتر باقی بماند تا با برنامه‌ریزی که مدیریت انجام می‌دهد سال‌های آینده بهتر شویم.

عنایتی در باره اینکه فکر می‌کند تیمش در پاپان لیگ چه رتبه‌ای را به دست می‌آورد، خاطرنشان کرد: من نزدیک به یک سال و نیم است که با این بچه‌ها کار می‌کنم و نزدیک به 15 نفر آنها از فصل قبل با یکدیگر بوده‌ایم تمام تلاش ما این است که بازی زیبا انجام دهیم و در کنار آن نتایج خوبی را هم به دست بیاوریم.

بازیکن سابق مشهدی فوتبال ایران درباره اینکه چرا این استان این روزها شرایط خوبی ندارد بیان داشت: باید قبول کنیم که سال‌های سال است که اتفاقات بد برای فوتبال مشهد می‌افتد و مسئولان این استان بیشتر به جای اینکه عمل کنند حرف می‌زنند جای تاسف دارد که یکی از بهترین ورزشگاه‌های ایران را در اختیار داریم اما باز هم می‌گوییم امکانات نداریم. من در همین بازی آخر مقابل پدیده وقتی به مشهد رفتم تمام خاطرات کودکی‌ام را در زمین هیات فوتبال قبل از بازی به هنگام کنفرانس دیدم در گذشته ما همیشه در رده ملی چند بازیکن مشهدی داشتیم.

سرمربی تیم هوادار در خصوص رویارویی این تیم در هفته بیستم مقابل فولاد گفت: فولاد یکی از تیم‌های فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر آنها در نیم فصل با توجه به اینکه در رقابت‌های آسیایی به میدان خواهند رفت بازیبکنان خوبی را جذب کردند و ما می دانیم که با یک تیم بزرگ بازی داریم تمام تلاش‌مان این است که بهترین نتیجه را بگیریم اما فشردگی بازی‌ها هم هر روز بر تعداد مصدومان ما اضافه می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز