خبرگزاری کار ایران

اعضای هیات مدیره باشگاه سپیدرود معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۱۳۷

طی احکامی از سوی مهندس نوید، ترکیب اعضای هیات مدیره باشگاه سپیدرود مشخص شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت، مهدس علی رضا نوید مالک باشگاه سپیدرود رشت، با صدور احکامی جداگانه اعضای هیات مدیره باشگاه سپیدرود رشت را انتخاب کردند.

مهندس علی رضا نوید به عنوان رئیس هیئت مدیره، دکتر اسماعیل شاد به عنوان نائب رئیس هیئت مدیره و آقایان استاد احمد صومی، حاج رضا محمدی اصل و دکتر محمد فلاح علیپور به عنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند.

همچنین مالکیت و مدیریت باشگاه سپیدرود از مهندس سلیمی مالک کارخانه فولاد آناهیتا گیلان که به صورت افتخاری عضو هیات مدیره  و اسپانسر باشگاه سپیدرود در فصل جاری بودند، تشکر ویژه می نماید.

لازم به ذکر است که با حضور مهندس نوید به عنوان مالک باشگاه سپیدرود اقدامات زیر بنایی برای ساختار سازی و حل مشکلات حقوقی باشگاه سپیدرود برای ثبت در سازمان ثبت شرکت ها و صدور پروانه در دستور کار قرار گرفت که تعیین و انتخاب اعضای هیات مدیره در همین راستا صورت پذیرفت.

سپیدرود پس از مشکلات مالکیتی از زمان حضور در لیگ برتر تا امروز تمامی ساختارهای زبربنایی آن منحل شد و در ۴ سال اخیر بدون هیات مدیره و دیگر ساختارهای اداری مشغول به فعالیت بوده که به زودی سایر کمیته های مهم باشگاه و اعضای آنها تشکیل و اعلام خواهند شد تا سپیدرود گام های بزرگی در راه حرفه ای شدن و تبدیل شدن به یک باشگاه با معیارهای سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال را بردارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز