خبرگزاری کار ایران

اعلام آرای انضباطی / مربی سپیدرود محروم شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۷۷۴

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.

به گزارش ایلنا، کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.

* دیدار تیم های سپید رود رشت و بعثت کرمانشاه برگزار و از سوی داود نظر محمدی، مربی تیم سپیدرود رشت تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی به مدت دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 60 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.( این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است)

*مسابقه تیم های شاهین بندر عامری و ون پارس نقش جهان برگزار و از سوی مجتبی ناصری، مدیر تیم شاهین بندر عامری تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه ( فحاشی) رخ داد. وی به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید 150 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.( این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است)

تیم شاهین بندر عامری به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری به پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* دیدار تیم های فولاد هرمزگان و اتحاد نیک شهر که قرار بود روز نهم بهمن ماه برگزار شود به دلیل عدم حضور تیم اتحاد نیک شهر، انجام نشد. تیم اتحاد نیک شهر طبق ماده 62 مقررات انضباطی سه بر صفر بازنده اعلام شد و باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز