خبرگزاری کار ایران

کلانتری : موقعیت‌هایمان به گل نرفت/ باختیم اما ضعیف نبودیم!

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۹۲۶

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی معتقد است که تیمش علی‌رغم شکست مقابل سپاهان نمایش خوبی را از خود به‌جای گذاشته است.

به گزارش ایلنا، بعد از اتمام دوئل فجرسپاسی و سپاهان اصفهان و ناکامی فجری‌ها در کسب امتیاز بیرون از خانه در اصفهان و تحمل شکست 2 گله، کلانتری در کنفرانس خبری بعد از بازی حاضر شد و پاسخگوی خبرنگاران بود.

کلانتری در ابتدای صحبت‌هایش درباره مسابقه امروز گفت: همیشه به همه تیم‌ها احترام گذاشتم و الان هم این برد را به سپاهان تبریک می‌گویم؛ اما صادقانه اگر صحبت کنم در شرایط بازی روزنه‌هایی که می‌دانستیم خطرناک هستند، تیم ما خوب بسته بود‌.

سرمربی فجرسپاسی با اشاره به موقعیت‌سازی تیمش گفت: موقعیت‌هایی روی دروازه سپاهان داشتیم اما گل نشد؛ در مقابل ضربات آزاد و کرنر سپاهان خطرناک بود و ما روی اشتباه گل خوردیم.

علی‌اصغر کلانتری با اشاره به شرایط نیمه‌‌ دوم مسابقه توضیح داد: در نیمه دوم هم با تعویض ها موقعیت داشتیم اما استفاده نکردیم و سپاهان بهتر استفاده کرد و برد.

او با اعتراض به تصمیم داور مسابقه روی گل دوم سپاهان گفت: خطایی که دقیقه 75 رخ داد و روی آن گل خوردیم به نظر من درست نبود؛ تیم ما در حمله بود و اگر خطا نباشد، ظلم بزرگی به تیم مظلوم ما شد! نمونه همین اتفاقات در بازی افتاد و داور خطا اعلام نکرد.

کلانتری صحبت‌هایش درباره داوری را این‌گونه تکمیل کرد: من همیشه به داوران احترام گذاشتم و امیدوارم عدالت رعایت شده باشد.

سرمربی فجرسپاسی در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره عملکرد فنی شاگردان خود توضیح داد: اینکه دو گل خوردیم اینطور نبود که ضعیف باشیم، بچه‌های ما بازی خوبی را انجام دادند اما در مجموع به تیم خوب سپاهان تبریک می‌گویم

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز