خبرگزاری کار ایران

منصوریان و صنعت نفت به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۵۵۷

منصوریان و صنعت نفت به دنبال آن هستند تا به ناکامی خود برابر پرسپولیس پایان دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر دو تیم پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان از ساعت 19:30 در ورزشگاه تختی آبادان برابر یکدیگر به میدان خواهند رفت.

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی در این بازی برابر صنعت نفت قرار خواهند گرفت که در بازی رفت این تیم در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران موفق شد با تک گل میلاد سرلک شاگردان علیرضا منصوریان را شکست دهند.

صنعت نفت در حالی در براب پرسپولیس به میدان خواهد رفت که در 7 مصاف اخیر خود برابر پرسپولیس در امر گلزنی ناکام بوده است و در این 7 بازی تنها 6 گل به ثمر رسیده است که تمامی آنها سهم پرسپولیس بوده است.

از طرفی نیز علیرضا منصوریان در 5 مصاف اخیر خود برابر پرسپولیس در حالی در 4 دیدار شکست خورده است که تیم های تحت هدایت وی نیز در امر گلزنی برابر پرسپولیس ناکام بوده است و حالا منصوریان وشاگردانش به دنبال این هستند تا در این بازی برابر پرسپولیس بتوانند به سیه روزی های خود پایان دهند و به ناکامی خود برابر این تیم پایان دهد.

صنعت نفت آبادان تا کنون در 15 بازی برابر پرسپولیس شکست خورده است که در تاریخ لیگ برتر این تیم به هیچ تیمی اندازه پرسپولیس نباخته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز