خبرگزاری کار ایران

بازگشت گوهری به آبادان؛ انگیزه های بالای گلر سابق صنعت نفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۵۲۹

گوهری در بازی پرسپولیس در حالی برابر صنعت نفت قرار خواهد گرفت که در بازی این دو تیم در نیم فصل اول سنگربان آبادانی ها بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر دو تیم پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان از ساعت 19:30 در ورزشگاه تختی آبادان برابر یکدیگر به میدان خواهند رفت.

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی در این بازی برابر برزیلی ها قرار خواهند گرفت که با نظر کادرفنی و یحیی گل محمدی، احمد گوهری هم چون بازی هفته گذشته پرسپولیس برابر مس رفسنجان در این بازی نیز در درون قفس توری سرخ‌پوشان قرار خواهد گرفت.

گوهری درحالی برای دومین بار لباس پرسپولیس را بر تن خواهد کرد که وی در نقل وانتقالات زمستانی بعد از فسخ قرارداد خود با صنعت نفت آبادان راهی تهران شد تا لباس پرسپولیس را بر تن کند. پیش از این گوهری در ابتدای فصل بعد از جدایی از نفت مسجد سلیمان به صنعت نفت آبادان پیوست تا شاگرد علیرضا منصوریان در این تیم شود. هرچند بعد از گذشت نیم فصل بعد از عدم تعهد مدیران نفت به قرارداد خود با گوهری این بازیکن به صورت یک طرفه قرارداد خود را فسخ کرد تا شاگرد یحیی گل محمدی شود.

گوهری در نیم فصل نخست در 12 بازی با لباس صنعت نفت آبادان به میدان رفت و موفق به ثبت 6 کلین شیت شد و با میانگین 3/2 مهار در هر بازی از این حیث دومین دروازه‌بان برتر لیگ در نیم فصل اول لقب گرفت. همچنین در بازی صنعت نفت آبادان و گل گهر در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ برتر موفق شد پنالتی مرتضی تبریزی را مهار کند.گوهری در بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی نیز در درون قفس توری صنعت نفت با واکنش های خود مانع گلزنی مهاجمان پرسپولیس شد. هرچند در این بازی که با حضور تماشاگران برگزار می‌شد هواداران پرسپولیس نسبت به عملکرد گوهری اعتراض داشتند و معتقد بودند وی اتلاف وقت می‌کند.

بازگشت گوهری به آبادان؛ انگیزه های بالای گلر سابق صنعت نفت

گوهری حالا بعد از گذشت نیم فصل اینبار در بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان باید از دروازه سرخ‌پوشان در شهری محافظت کند وی گلر اول آن بود و او به خوبی با شرایط ورزشگاه تختی آبادان و مهاجمین صنعت نفت آگاه است و از طرفی بعد از اعتماد گل محمدی به او این می تواند بهترین فرصت برای گوهری باشد تا ارزش های خود را به کادرفنی و هواداران پرسپولیس ثابت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز