خبرگزاری کار ایران

مومنی‌مقدم: پیروزی سختی مقابل سپاهان کسب کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۷۵۶

مربی تیم پیکان تهران با تاکید بر روز سخت تیمش مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در بازی اول نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال، گفت: مقابل تیمی قرار گرفتیم که بازیکنان فوق‌العاده باکیفیت و کادرفنی باقابلیتی دارد ولی پیکانی‌ها بهتر بازی کردند و پیروز شدند.

به گزارش ایلنا، تیم پیکان تهران در نخستین مسابقه مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» با نتیجه سه بر صفر موفق به پیروزی مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان شد تا برای صعود به دیدار نهایی تنها به یک برد دیگر نیاز داشته باشد.

غلامرضا مومنی‌مقدم با تاکید بر این که برخلاف ظاهر ساده پیروزی سه بر صفر پیکان، بازی سختی مقابل حریف داشتیم، گفت: روز سختی داشتیم چون مقابل تیمی قرار گرفتیم که بازیکنان فوق‌العاده باکیفیت و کادرفنی بسیار خوب و باقابلیتی دارد. اما خدا را شکر بهتر بازی کردیم. به لحاظ آماری دو تیم اختلاف چندانی نداشتند اما بازیکنان پیکان کم اشتباه‌تر بازی کردند و جا دارد به آن‌ها خسته نباشید بگویم.

مربی تیم پیکان تهران، افزود: هنوز بازی دوم نیمه‌نهایی مانده و مطمئنا باز هم بازی بسیار سختی مقابل سپاهان داریم. امیدوارم بازیکنان پیکان با همین قدرت، صلابت، شادابی و انگیزه بالا مقابل حریف بازی کنند و نتیجه را به سود خود تمام کنیم. اما قطعا بازی بسیار بسیار سختی خواهیم داشت.

دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان روز یکشنبه پانزدهم اسفندماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز