خبرگزاری کار ایران

سیف الله پور: امروز دروازه‌بان استقلال لباسی همرنگ داوران داشت، آیا این عدالت است؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۶۸۴

مدیرعامل تیم نساجی مازندران در مورد مسابقه برابر استقلال تهران و حواشی پیرامون آن صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ایزد سیف‌الله‌پور، مدیرعامل نساجی پس از دیدار برابر استقلال در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. تیم ما خیلی خوب بازی کرد. تیم ما به خاطر جابجایی‌ها خسته است. فکر می‌کنم استقلال چهار امتیازی که داده، مقابل نساجی بوده است. من درخواستی دارم. درخواستم این است که جلوی تیم استقلال و پرسپولیس، داوران ۵۰، ۵۰ را برای حریفانشان بگیرند. بحث من نساجی نیست.

او ادامه داد: این موضوع به خاطر این است که همه نگاه‌ها به استقلال و پرسپولیس است. در صحنه اوت داور ابتدا اجازه داد ولی وقتی دید کریم اسلامی در محوطه جریمه استقلال است، بازی را نگه داشت. با وجود این که ما میزبان بودیم، در بازی با پرسپولیس به خاطر این که آن‌ها لباس نیاورده بودند، ما باید لباس عوض می‌کردیم. امروز دروازه‌بان استقلال لباسی همرنگ داوران داشت، آیا این عدالت است؟ به هر حال نمی‌شود که ما هر جا برویم، چه مهمان و چه میزبان باشیم، همیشه نگاه‌ها به استقلال و پرسپولیس باشد.

مدیرعامل نساجی درباره صحنه مشکوک به خطای علیرضا حقیقی به روی ارسلان مطهری در داخل محوطه جریمه نساجی گفت: همان لحظه ارسلان و علی با هم صحبت کردند. در بازی با پرسپولیس گل سالم ما گرفته نشد. بعضی کارشناسان به خاطر کسب فالوئر می‌گویند به تصمیم داور احترام می‌گذاریم. شما که همه هزینه‌ها را از تیم‌ها می‌گیرید، VAR را هم با هزینه تیم‌ها بیاورید تا این مشکلات پیش نیاید.

سیف‌الله‌پور در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر مباحثی که درباره ژستد و یامگا مطرح شد، قصد شکایت دارند، بیان کرد: تا این لحظه هیچ شکایتی نداشتیم و پیگیر این قضیه نبودیم. صحبت‌هایی بوده که در فضای مجازی شده است. باید با اعضای هیات مدیره صحبت کنیم. اگر چنین چیزی باشد باید سازمان لیگ پیگیری کند. ما امروز با نماینده محترم صحبت کردیم و به آن‌ها گفتیم که چنین صحبت‌هایی هست و خودشان باید پیگیری کنند.

او در ادامه درباره مباحثی که مربوط به حق پخش در روزهای اخیر مطرح شده، توضیح داد: این کار خوبی است که حق پخش را به تیم‌ها بدهند. بازی‌های کشورهای اروپایی از حق پخش گرفته تا پیراهن در اختیار باشگاه است. ما نمی‌خواستیم امروز اجازه دهیم که تبلیغات محیطی انجام شود. گفتیم اتفاقی می‌افتد و دوستان مکدر می‌شوند. ضمن تشکر با سازمان لیگ که امسال بیشتر باشگاه‌ها را دید اما با آن قراردادی که ما با حضور آقای بهاروند و کامرانی‌فر بستیم، آن اتفاق نیفتاده است. سه هفته از نیم فصل اول گذشته و ما باید حق و حقوق بیشتری از تبلیغات محیطی بگیریم که نگرفته‌ایم. ان‌شاءالله آقای بهاروند تدابیری بیندیشند که باشگاه‌های خصوصی که به دنبال این تبلیغات هستند، به آن‌ها کمک شود.

مدیرعامل نساجی درباره حرکت بازیکنان نساجی و پوشیدن پیراهنی با نقش پرچم اوکراین و تقاضای پایان جنگ، گفت: ما سیاسی نیستیم. جنگ باید تمام شود. چه در یمن، چه فلسطین و چه اوکراین. چرا باید با این جنگ‌ها عزیزانی را از دست بدهیم؟ کاری کنید که همه از خوبی‌ها و دوستی‌ها بگویند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز