خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت سربازی مرادمند و یزدانی: بازی ممنوع، خودتان را معرفی کنید!

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۰۵۳

آخرین وضعیت سربازی دو بازیکن تیم استقلال تهران مشخص شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ماجرای ادامه معافیت از خدمت سربازی دو بازیکن تیم استقلال تهران یعنی سیاوش یزانی و محمدحسین مرادمند در حال حاضر به عنوان یکی از سوژه‌های داغ فوتبال ایران تبدیل شده است.

همان طور که پیش از این هم فریبرز محمود احمدزاده مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرده بود، طبق اعلام سازمان نظام وظیفه عمومی، سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند تا 30 بهمن می‌توانستند عضو باشگاه استقلال باشند و از اول اسفند باید به سربازی بروند و به عنوان بازیکن سرباز دیگر حق همراهی تیمشان را ندارند.

طبق آخرین پیگیری‌ها، در صورتی که این دو بازیکن تا آخرین ساعات اداری فردا خود را برای اعزام به سربازی معرفی نکنند، طبق مقررات غایب محسوب می‌شوند. این در حالی است که باشگاه استقلال درخواست تعویق اعزام را برای این دو بازیکن داده و درحال‌حاضر همه‌ چیز به تصمیم ستاد کل نیروهای مسلح بستگی دارد.

فرشید سمیعی، معاون حقوق باشگاه استقلال در این مورد گفته بود قانون می‌گوید که مرادمند تا 30 سالگی و یزدانی حداقل تا پایان بازی‌های مقدماتی جام جهانی می‌توانند سربازی خود را به تعویق بیندازند؛ البته یزدانی در ادامه می‌تواند از ظرفیت سرباز قهرمان هم استفاده کند.

اکنون مشخص است که تا آخرین ساعات اداری فردا اگر این دو بازیکن خود را به عنوان سرباز معرفی نکنند، سازمان نظام وظیفه این دو بازیکن را به عنوان غایب طی اطلاع رسانی رسمی معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز