خبرگزاری کار ایران

پایان جنجال‌ها درباره سیاوش یزدانی: مدافع استقلال سرباز نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۴۷۵

فدراسیون فوتبال به صورت رسمی اعلام کرد مدافع استقلال تهران مشمول خدمت سربازی نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سیاوش یزدانی، مدافع تیم استقلال تهران پس از رویارویی با فولاد خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال با ادعای مشمولیت خدمت سربازی مواجه شد.

پس از شکست شاگردان جواد نکونام برابر آبی پوشان، فولادی‌ها در نامه‌ای به رییس سازمان لیگ خواهان آن شدند که مسئولان کمیته نقل و انتقالات وضعیت خدمت سربازی محمدحسین مرادمند و یزدانی را بررسی کنند و پاسخ خود را در این خصوص به آنها اعلام کنند.

اینطور گفته می‌شد که مرادمند تا پایان سال شمسی جاری مجوز بازی دارد و بعد از آن باید تکلیف خدمت خود را روشن کند. از طرف دیگر یزدانی نیز با اخذ مجوز از دانشگاه تا پایان فصل بیست و یکم لیگ برتر مشکلی برای بازی کردن در استقلال نخواهد داشت.

اکنون مشخص شده که باشگاه آلومینیوم اراک به عنوان حریف استقلال در هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر هم از سمت فدراسیون فوتبال درمورد وضعیت یزدانی استعلام گرفته است و فدراسیون فوتبال هم به صورت رسمی اعلام کرده که این بازیکن ملی پوش مشکلی برای همراهی استقلال ندارد.

فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای رسمی درمورد شکایت باشگاه آلومینیوم نوشت: "باتوجه به شکایت باشگاه آلومینیوم اراک از باشگاه استقلال مبنی بر استفاده از بازیکن غیرمجاز به نام سیاوش یزدانی در بازی دو تیم در تاریخ 13 دیماه 1400 از سری مسابقات لیگ برتر با این ادعا که نامبرده مشمول خدمت مقدس سربازی است، پس از بررسی اوراق و محتویات پرونده و نظر به استعلام انجام شده از سازمان لیگ فوتبال و لایحه دفاعی باشگاه استقلال؛ تاریخ اعزام بازیکن به خدمت وظیفه عمومی 1400/12/1 است که در نتیجه حکم برائت بازیکن و باشگاه استقلال صادر می‌شود."

بدین ترتیب به صورت رسمی اکنون مشخص شده که تا پیش از فرا رسیدن اسفندماه، یزدانی مشکلی برای همراهی استقلال ندارد و حتی استعلام باشگاه فولاد خوزستان و سایر باشگاه‌ها هم در این مورد رد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز