خبرگزاری کار ایران

آذرباد: به پیروزی مقابل آلومینیوم فکر می‌کنیم/ توانایی برد مقابل فولاد را داشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۶۱۱

کاپتان مس رفسنجان گفت: هر دو تیم موقعیت پیروزی داشتند اما بازی دست تیم ما بود و موقعیت های بیشتری نسبت به فولادی‌ها داشتیم.

محسن آذرباد هافبک مس رفسنجان در گفتگو با ایلنا، درباره عملکرد تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: ما برای برد و کسب امتیاز کامل مقابل فولاد به میدان رفته بودیم. درواقع در همه‌ی بازی‌ها به امید پیروزی و کسب امتیازوارد زمین می‌شویم. بازی مقابل فولاد خوزستان طوری بود که هم می‌توانستیم بازی را ببریم و هم می‌توانستیم نتیجه را واگذار کنیم. هر دو تیم موقعیت پیروزی داشتند اما درکل بازی دست تیم ما بود و موقعیت های بیشتری نسبت به فولادی‌ها داشتیم. خداراشکر به تک امتیاز  رسیدیم.

کاپیتان مس رفسنجان با اشاره به اشتباه تیمش و دریافت گل تساوی گفت: اشتباهات گاهی پیش می‌آید و ما هم بر سر اشتباهاتی که در بازی داشتیم هم گل خوردیم و هم پنالتی که خداراشکر در دقایق آخر بود و داوود نوشی صوفیانی به خوبی توپ را مهار کرد و بازی با تساوی به پایان رسید. در مجموع تیم‌مان شایستگی و توانایی برد مقابل فولاد خوزستان را داشت و تیم برتر میدان بودیم اما نتیجه تساوی شد. امیدوارم در ادامه فصل بتوانیم با کسب امتیازات کامل مس را به جایگاه شایسته‌اش برسانیم و در جدول لیگ برتر از جایگاه فعلی‌مان ارتقا پیدا کنیم.

آذرباد در واکنش به پاس گل‌هایش و تمجید از محمد ربیعی افزود: محمد آقا به من لطف دارند و قدر دانشان هستم. طی این چند هفته اخیر می‌توانستیم خیلی بهتر باشیم چرا که اولویت تیم‌مان است و رضایت هواداران محترم و خب مس رفسنجان، امیدوارم با تلاش پیاپی و لطف خدا در ادامه به نتایج درخوری دست پیدا کنیم.

او درباره رضایت از عملکرد تیمش گفت: مقابل فولاد رضایت نداشتیم چراکه در خانه بازی داشتیم و به نوعی محکوم به برد بودیم. اما در روزی که شاید امکان داشت نتیجه بدتر از این باشد ما یک امتیاز گرفتیم و خدارا شاکریم.

بازیکن مس رفسجان درمورد حفظ جایگاه تیمش در رقابت با سایر تیم‌های مدعی، عنوان کرد: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و به تیم های پایین جدول کاری نداریم. تمام هدفمان کسب نتایج بهتر و امتیازات کامل از هر بازی است. بازی با فولاد تمام شده و در حال حاظر به بازی بعدی‌مان فکر می‌کنیم.

کاپیتان نارنجی پوشان درباره مصاف تیمش با آلومینیوم اراک گفت: ریکاوری کرده‌ایم و با تمام توان برای بازی با آلومینوم اراک آماده می‌شویم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا دست پر از بازی خارج شویم.

او در پایان صحبت‌هایش از تجربه یک سال و نیمه با محمد ربیعی بیان کرد: کار با محمد ربیعی باعث افتخار است. ایشان مربی جوان، بادانش و فنی است که کار کردن با ایشان خیلی خوب و لذت بخش است امیدوارم در جاهای خیلی بهتر ببینم‌شان و شاهد موفقیت های روز افزون‌شان باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز