خبرگزاری کار ایران

از مرادمند تا مورد مشابه و تصمیم نظام وظیفه؛ مدافع استقلال شرایط تعویق خدمت را دارد؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۰۹۴

با وجود اینکه گفته می‌شود مرادمند شرایط تعویق خدمت به دلیل ملی پوش بودن را دارد، مورد مشابه او نتوانست از این تبصره استفاده کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ماجرای سرباز شدن دو مدافع استقلال، محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی این روزها حسابی داغ است و هر لحظه واکنشی از هر یک از مسئولان باشگاه استقلال و وزارت ورزش در این خصوص شنیده می‌شود و تلاش‌هایی که برای تعویق خدمت سربازی این دو بازیکن صورت گرفته در رسانه‌ها بازتاب زیادی پیدا کرده است.

سوای ماجرای سیاوش یزدانی که مدافع تیم ملی است، در مورد محمدحسین مرادمند، مدافع این تیم گفته می‌شود او به دلیل دعوت به یک اردوی تیم ملی در شهریورماه شامل چنین قانونی می‌شود و می‌تواند خدمت سربازی خودش را به تعویق بایندازد و در این راستا از سمت وزارت ورزش برای سازمان نظام وظیفه نامه نگاری شده است.

سوای اینکه هنوز مشخص نیست این درخواست مورد قبول واقع می‌شود یا نه، ولی مورد مشابه مرادمند در ابتدای فصل نتوانست از این تبصره استفاده کند و به ناچار راهی تیم نظامی شد تا خدمت سربازی خود را سپری کند.

احمد زنده روح، هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان ابتدای فصل تلاش زیادی داشت تا بتوند خدمت سربازی خود را به تعویق بیاندازد ولی در این امر ناکام بود و دعوتش به اردوی تیم ملی باعث نشد بتواند چنین قانونی را مورد استفاده قرار دهد.

زنده روح در گفتگو با ایلنا توضیح داد که ابتدای فصل برای استفاده از این قانون اقدام کرده ولی به او گفته‌اند حضور در فهرست اولیه تیم ملی ملام نیست و باید در فهرست نهایی قرار داشته باشد که چنین شرایطی برایش فراهم نبود و به فجرسپاسی رفت تا خدمتش را آنجا سپری کند.

بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد مرادمند دقیقاً شرایطی مشابه زنده روح دارد. او هم مثل هافبک سابق گل گهر در فهرست اولیه پیش از بازی با عراق و سوریه در اردو حضور داشت ولی در فهرست نهایی جایی پیدا نکرد و خط خورد. این دو فهرست را می‌توانید از اینجا ببینید:

1- فهرست اولیه تیم ملی در سایت فدراسیون فوتبال با حضور احمد زنده روح و محمدحسین مرادمند (3 شهریور)

2- فهرست نهایی تیم ملی در سایت فدراسیون فوتبال که نشان می‌دهد زنده روح و مرادمند هردو خط خورده‌اند (8 شهریور)

از مرادمند تا مورد مشابه و تصمیم نظام وظیفه؛ مدافع استقلال شرایط تعویق خدمت را دارد؟

این نشان می‌دهد زنده روح و مرادمند شرایط کاملاً مشابهی داشتند و با توجه به اینکه زنده روح نتوانست از این تبصره استفاده کند به نظر می‌رسد مرادمند شرایط استفاده از آن را ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز