خبرگزاری کار ایران

مرادمند و یزدانی در دوره آموزشی سربازی شرکت می‌کنند؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۰۳۰

وضعیت سربازی دو بازیکن تیم استقلال تهران اخبار و گمانه زنی‌های زیادی را پیرامون این دو بازیکن پدید آورده است.

به گزارش ایلنا، باشگاه استقلال تهران شب گذشته تصاویر نامه‌های ارسالی از سوی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال به ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان نظام وظیفه نیروی انتظامی را منتشر کرد.

در این نامه‌ها مشخص شد که سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند به درخواست باشگاه استقلال تهران همچنان بازیکن این تیم بمانند و برای خدمت مقدس سربازی این تیم را به مقصد یک تیم نظامی ترک نکنند.

در حالیکه یزدانی بازیکن ملی پوش تلقی می‌شود، استقلال خواستار ملی پوش محسوب شدن مرادمند هم داشته که به احتمال این درخواست با موافقت رو به رو می‌شود. در صورتی که مرادمند هم بازیکن تیم ملی تلقی شود، باشگاه استقلال سعی کرده از قانون سرباز قهرمان برای سپری کردن خدمت سربازی این دو بازیکن استفاده کند. 

در حالیکه گفته می‌شود با این قانون این دو به خدمت سربازی نخواهند رفت اما مطابق آنچه در قانون ذکر شده آنها باید در دوره آموزشی سربازی حضور پیدا کنند.

در قانون سرباز قهرمان آمده است: «موجب این قانون در زمان صلح کلیه ورزشکارانی که از طرف فدراسیون‌های ورزشی به عضویت تیم‌‌های ملی برگزیده می‌شوند با درخواست وزارت ورزش و جوانان و هماهنگی ستاد کل نیرو‌‌های مسلح می‌توانند خدمت مقدس سربازی خود را پس از طی دوره آموزش نظامی در نیرو‌‌های مسلح جمهوری اسلامی زیر نظر وزارت ورزش و جوانان در تیم‌های ملی سپری نمایند‌.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز