خبرگزاری کار ایران

نکونام: اولین‌بار است از نتیجه عصبانی هستم!

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۸۲۶

جواد نکونام اعتقاد دارد که تیم کامل او تنها 4 روز است تمرین کرده و رفته رفته شرایط آنها بهتر خواهد شد.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام سرمربی فولاد بعد از تساوی برابر مس رفسنجان و در نشست خبری پس از این دیدار گفت: به عنوان کسی که وظیفه دارد این صحبت ها را انجام دهد، اول از همه دوست دارم درباره شرایطی که در سرچشمه است بگویم. سازمان لیگ اجازه می‌دهد تیم‌ها به رفسنجان بیایند و از آنجا یک ساعت از کوه و کمر عبور کرده و به اینجا بیایند و بازی کنند، این شرایط خوب نیست. اگر ادعا داریم فوتبالمان حرفه ای است، باید شرایط آماده شود.

وی ادامه داد: اینکه زمین تیم رفسنجان آماده نیست، با این کلاس و شخصیت بزرگی که این تیم دارد ناراحت کننده است. آنها باید حداقل یک استادیوم داشته باشند و اگر اینگونه نیست، نباید تیم‌ها یک ساعت از کوه و کمر بالا بیایند و در زمینی بازی کنند که دور تا دور آن کوه است. اگر درب استادیوم هم باز می بود، فرقی نمی کرد. اگر قرار است شرایط برابر باشد، باید حتما برای همه تیم ها این اتفاق بیفتد. نه فقط مس رفسنجان، بلکه دوست دارم تمام تیم‌ها بهترین امکانات را داشته باشند. امیدوارم شرایط مس زودتر درست شود وگرنه سازمان لیگ باید فکری کند، همینطوری مسافت تا رفسنجان زیاد است و اینکه تیمی بخواهد اینقدر مسافرت داشته باشد و یک ساعت با اتوبوس حرکت کند، فوتبالی کاملا آماتور وغیرحرفه‌ای است اما نامش را لیگ حرفه ای فوتبال گذاشته‌ایم.

وی ادامه داد: شناخت کافی از تیم حریف داشتیم و می دانستیم در زمین خودشان تیم پرقدرتی هستند. نیمه اول باد وحشتناکی می‌آمد و بازی روی ضربات ایستگاهی تحت تاثیر قرار گرفت. آنها با 3 مهاجمی که داشتند، تبحر خاصی در بازی‌های هوایی داشتند، روی یک ضربه ایستگاهی کاملا باد به آنها کمک کرد و ما گل خوردیم.

نکونام گفت: اما ما آرامشمان را حفظ کردیم و می‌دانستیم نیمه دوم برای ما بهتر خواهد شد. می‌توانستیم همان شروع بازی در نیمه دوم به گل برسیم. یک موقعیت دیگر داشتیم که در مسیر گل بلوکه شد. در بین دو نیمه با حرف‌هایی که زدیم و تغییراتی که ایجاد کردیم فکر می‌کردیم شرایط بهتر می‌شود. متأسفانه فشار باد کم شد و همه چیز به حالت اولیه بازگشت ولی توانستیم فشار را حفظ کنیم، موقعیت خلق کنیم و پنالتی به دست بیاوریم. علیرغم اینکه برای پنالتی تمرین کرده بودیم، متأسفانه در دقیقه 94 و در بدترین زمان ممکن پنالتی را از دست دادیم.

نکونام گفت: به نظرم 3 امتیاز را جا گذاشتیم، تیم ما لیاقت برد داشت و باید بازی را می بردیم و از این اتفاق واقعاً ناراحتم. از بچه ها تشکر می‌کنم که در خانه تیم خوب مس توانستند یک امتیاز بگیرند. به تیم مس و کسانی که اینجا زحمت می کشند تبریک می گویم. باید برنده بازی می‌شدیم و 3 امتیاز با یک امتیاز عوض شد. تنها بازی بود که از لحاظ فوتبالی و از لحاظ نتیجه عصبانیتم کاملا مشخص بود. واقعاً عصبی و ناراحتم و با بازیکنان هم صحبتی نکردم. با تمام شرایط سختی که داشتیم خوب بازی کردیم و از بچه ها تشکر می کنم و نگاه‌مان به آینده است تا به موفقیت برسیم.

وی درباره درگیری هایی که روی سکوها پیش آمد گفت: ما رویمان به بازی است، به سکوها نیست. شما بازی را ندیدید که درباره بازی سوال کنید؟

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد استفاده از مهدی شیری و بازیکنانی که این تیم جذب کرده است، خاطرنشان کرد: صحبتی که می‌کنم از نظر فنی است. به ضرس قاطع می گویم که مهدی شیری از بهترین مدافعان راست فوتبال ایران است. در کنار نجاریان دو تا از بهترین دفاع راست‌های فوتبال ایران را داریم. در آینده خواهید دید که شیری چه کیفیت بالایی دارد. با اینکه 4 روز با ما تمرین کرده بود، امروز هم کیفیت او را دیدیم و به نظر من این تنها 30  یا 40 درصد توانایی او بود چون او از جای دیگری آمده بود و برای ما بازی کرد. آرش رضاوند را هم جذب کردیم و با وجود اینکه کم بازی کرده و در نیم فصل اول نیز شرایط خوبی نداشته، یکی از بهترین هافبک‌های فوتبال ایران است و فقط نیاز دارد از لحاظ بدنی کمی بهتر شود تا به آمادگی که مدنظر ماست برسد. شما خواهید دید که رضاوند چقدر به ما کمک خواهد کرد.

وی افزود: خلعتبری را هم گرفته‌ایم و می‌توانیم از تجربه و بزرگی روح او استفاده کنیم. من با او همبازی بودم و امروز وقتی وارد زمین شد شرایط را تغییر داد و همه چیز را به نفع ما برگرداند. او در جام‌جهانی هم بازی کرده است و فقط نیاز به هماهنگی داریم. تیم کامل ما فقط 4 روز تمرین کرده و اگر دو هفته با تیم کامل تمرین کنیم به شرایط ایده‌آل می‌رسیم. کوشکی هم بازیکنی است که فوتبال ایران خیلی باید از او مراقبت کند. او بازیکن با کیفیتی است و کیفیتش را نشان داده است.

وی گفت: در سه بازی آخر، 2 دیدارمان خارج از خانه بوده است. با سه تیم مدعی پرسپولیس، آلومینیوم و مس بازی کرده ایم. دو بازی را برده ایم و یک دیدار مساوی شد. خودتان شرایط را دیدید و امروز باید می بردیم. از شرایط تیم رضایت دارم اما از ایده‌آل‌های من کمی فاصله داریم.

سرمربی فولاد در مورد پنالتی که شیمبا از دست داد، تصریح کرد: پنالتی گل هم نشود ایراد نمی‌گیرم. این سومین بازی است که می‌توانستیم برنده باشیم و نیستیم. دوست دارم پنالتی گل شود و حالا هم که نشده ایرادی ندارد. ناراحتم که می‌توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم، اما نشد. در نیمه دوم بازی یک طرفه بود و دروازه‌بان ما یک توپ هم نگرفت.

نکونام در پایان و در ارتباط با عملکرد تیم داوری، عنوان کرد: دقیقه 61 یک پنالتی اتفاق افتاد که داور خطا اعلام نکرد، اما در کل قضاوت خوبی داشت. بازی سخت و سنگینی بود. تنها نقطه تاریک خطای دقیقه 61 بود. در کل داوری خوب بود و تیم داوری از عهده بازی برآمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز