خبرگزاری کار ایران

حقدوست: داور باید جسارت بیشتری نشان می‌داد و دو بازیکن استقلال را اخراج می‌کرد / از داور بپرسید چرا رضایی را اخراج نکرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۴۳۹

هافبک تیم پیکان تهران در مورد دیدار مقابل استقلال و صحنه مهار جنجالی علیرضا رضایی صحبت کرد.

مجتبی حقدوست در گفتگو با ایلنا درخصوص شکست مقابل استقلال تهران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: بازی خیلی خوبی بود و نسبت به استقلال خیلی بهتر بازی کردیم ولی از موقعیت‌ها استفاده نکردیم که آنها با تک موقعیت‌شان به نحو احسن استفاده کردند و موفق شدند که برنده بازی باشند.

هافبک پیکان درمورد اشتباهات داوری عنوان کرد: صد در صد همینطور بوده است. اگر در موقعیت تک به تکی که من با رضایی بودم و صحنه را خطا اعلام می‌کردند، او اخراج می‌شد و روی روند بازی خیلی تاثیر می‌گذاشت. اگر این اتفاق می‌افتاد شاید ما برنده بازی می‌شدیم.

حقدوست درمورد صحنه جنجالی برخورد توپ با دست دروازه بان استقلال خارج از محوطه جریمه گفت: من حقیقتا صحنه را خودم دیدم ولی این را باید از داور مسابقه پرسید که چرا چنین تصمیم گرفته‌اند. من تک به تک شدم و ضربه را هم زدم ولی گل دستش را باز کرد و خارج از محوطه توپ را متوقف کرد. داور هم ظاهرا صحنه را ندید و بازی ادامه پیدا کرد.

حقدوست: داور باید جسارت بیشتری نشان می‌داد و دو بازیکن استقلال را اخراج می‌کرد / از داور بپرسید چرا رضایی را اخراج نکرد

هافبک پیکان درمورد اظهارات بازیکنان استقلال درباره اینکه آنها هم قبلا از داوری ضرر کرده بودند، گفت: این دلیلی منطقی نیست چون آن مساله برای مسابقات قبلی است و به ما مربوط نمی شود چون هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. اشتباه داور روی روند بازی واقعا تاثیرگذار بود و روند مسابقه را عوض کرد.

او همچنین درمورد اینکه مجتبی حسینی در نشست خبری مدعی بود مهدی مهدی پور هم باید اخراج می‌شد و داور بازی جسارت زیادی نداشت، گفت: بله داور بعد از کارت زرد اول دو مرتبه می‌توانست به او کارت بدهد اما چنین کاری انجام نداد و نمی‌دانم که چه باید بگویم. نظر من هم این است که داور باید جسارت بیشتری از خودش نشان می‌‎داد چون دو بازیکن حریف باید اخراج می‌شدند و این روی روند مسابقه تاثیر می‌گذاشت و شاید حتی برنده می‌شدیم. نبود دو بازیکن در زمین باعث می‌شد نظم استقلال بهم بریزد که با تصمیمات اشتباهات داور چنین اتفاقی نیفتاد و بازنده بازی شدیم.

حقدوست درمورد انگیزه در رویارویی با تیم سابقش گفت: بازی کردن مقابل استقلال همیشه شرایط خاصی دارد و من هم هر بازی‌ای که برای تیمم انجام می‌دهم دوست دارم که بهترین نمایشم باشد، بازی استقلال هم مانند مسابقات قبلی من حساب می‌شود. یکسری شرایط خاص در استقلال اتفاق افتاد که نتوانستم آنجا بمانم و حتی در یکسال اخیر هم چند مرتبه صحبت بازگشتم هم مطرح شد ولی یکسری اتفاقات افتاد که نتوانستم برگردم و فعلا با پیکان قرارداد دارم و تمام تمرکزم روی باشگاه پیکان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز