خبرگزاری کار ایران

آخرین تمرین سر‌خ‌پوشان در تهران؛ پرسپولیس آماده رویارویی با فولاد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۵۰۰

تیم فوتبال پرسپولیس امروز (شنبه) آخرین تمرین خود پیش از سفر به سیرجان و بازی برابر فولاد خوزستان را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.

به گزارش ایلنا، سرخپوشان پایتخت آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به سیرجان و بازی برابر فولاد خوزستان در دیدار سوپر جام فوتبال ایران را از ساعت 13 و 15 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

بازیکنان ابتدا زیر نظر مظاهر رحیم‌پور، مربی بدنساز تیم، بدن‌ها را گرم کردند. سپس آقا وسط در قالب سه گروه در برنامه بود و در قسمت‌های بعدی تمرین، مرور کارهای تاکتیکی و تیمی در دستور کار قرار گرفت.

میلاد سرلک، امید عالیشاه و همینطور سیامک نعمتی زیر نظر کادر پزشکی، برنامه‌های اختصاصی خود را انجام دادند. امید عالیشاه در بخشی از کارهای گروهی شرکت کرد و سایر بازیکنان بدون مشکل در تمام مراحل تمرین حضوری فعال داشتند.

تمرین امروز، یک ساعت به طول انجامید و بازیکنان بعد از آن، بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند.

سرخپوشان بعد از یک استراحت و وقفه کوتاه، راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد سیرجان ترک کنند.

قرمزپوشان از امشب در اردوی پیش از بازی شرکت خواهند کرد و روز دوشنبه در برابر فولاد خوزستان به میدان خواهند رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز