خبرگزاری کار ایران

پاسخ به سوال جنجالی روز: کنعانی زادگان در بازی با فولاد محروم نبود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۹۷۰

باشگاه فولاد خوزستان معتقد است در بازی این تیم برابر پرسپولیس، سرخ‌پوشان پایتخت از بازیکن غیز مجاز استفاده کرده اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر خلیج فارس شب گذشته فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران درحالی به تساوی بدون گل رسیدند که بعد از پایان این بازی فولادی ها معتقد بودند محمد حسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس در این بازی 4 کارته بوده و پرسپولیس به صورت غیر مجاز از این بازیکن استفاده کرده است.

از همین رو عصر امروز باشگاه فولاد در اعتراض به این موضوع طی نامه ای خواستار رسیدگی کمیته انضباطی درخصوص استفاده پرسپولیس از بازیکن غیرمجاز شد.

در این نامه امده است: تیم پرسپولیس تهران در تمام طول بازی از حضور آقای محمدحسین کنعانی زادگان استفاده نمود این در حالی است که مشارالیه در بازی های مقابل تیم نساجی مازندران در هفته پنجم در دقیقه 40، استقلال تهران هفته ششم در دقیقه 76، فولاد خوزستان هفته یازدهم در دقیقه 62 و گل گهر سیرجان هفته بیست و پنجم در دقیقه 62، کارت زرد دریافت نموده بود. لذا عنایت به ماده 23 و بندهای 2 و 3 ماده 48 آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر استفاده بازیکن غیر مجاز، مستدعی است مورد بررسی قرار بگیرد.

این درحالی است کنعانی زادگان، در هفته پنجم برابر نساجی، هفته ششم برابر ذوب‌آهن، هفته هشتم برابر استقلال و همچنین در یازدهم در برابر فولاد 4 کارت زرد دریافت کرده و به همین منظور وی در بازی این تیم در برابر آلومینیوم اراک که با شکست 2 بر یک پرسپولیس همراه بود محروم شده است و کنعانی در بازی با گل گهر نخستین کارت زرد خود را بعد از محرومیت دریافت کرده و این بازیکنان در بازی با فولاد به صورت قانونی حضور داشته است.

لازم به ذکر است سازمان لیگ پیش از هر بازی اسامی محرومان را به تیم ها ابلاغ می‌کند که در نامه سازمان لیگ به باشگاه پرسپولیس تنها میلاد سرلک به دلیل 4 اخطاره بودن محروم بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز