خبرگزاری کار ایران

کی روش: داور قبل بازی می‌خواست ما را بترساند؛ ما مصر هستیم!

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۹۱۲

کی روش از قضاوت داور بازی مصر و کامرون انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال مصر با هدایت «کارلوس کی‌روش» موفق شد کامرون میزبان جام ملت‌های آفریقا را در ضربات پنالتی از پیش رو برداشته و فینالیست این دوره‌ از بازی‌ها شود. کی‌روش در این دیدار به دلیل اعتراض‌های زیادی که به داوری داشت از زمین بازی اخراج شد تا در بازی فینال مقابل سنگال نتواند تیمش را از کنار زمین همراهی کند. 

او پس از دیدار برابر کامرون در نشست خبری حاضر شد و به شدت از مسوولان کنفدراسیون فوتبال آفریقا انتقاد کرد و گفت:  متاسفانه باز هم چنین داورانی را برای قضاوت در بازی با این سطح از حساسیت انتخاب می‌کنند؛ داورانی بدون تجربه و بدون سطح که می‌خواهند خودشان را نشان دهند. 

وی ادامه داد: اتفاقات این بازی از رختکن شروع شد. هنوز بازی را شروع نکرده بودیم و داور به رختکن آمد تا اعضای تیم ما را بترساند اما خلاف این موضوع و خلاف تمام تصمیماتی که همیشه علیه مصر بود، ما در نیمه دوم و در ضربات پنالتی عالی کار کردیم.

کی‌روش درباره رفتار مسوولان کنفدراسیون فوتبال آفریقا گفت: کنفدراسیون به مصر احترام نمی‌گذارد. از زمان‌بندی بازی‌ها گرفته تا کیفیت زمین‌ها. ما بدترین زمین‌ها را داشتیم. ما مصر هستیم!

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان باز هم از داور انتقاد و اظهار داشت: این داور بعد از کارهایی که در گذشته انجام داده چطور می‌تواند در جام ملت‌های آفریقا باشد؟ چه کسی این موضوع را متوجه می‌شود؟ هیچکس!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز