خبرگزاری کار ایران

تصمیم غیر منتظره کی‌روش: بازنشستگی بعد از جام جهانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۴۹۲

سرمربی پرتغالی مصر از تصمیم خود برای بازنشستگی از مربیگری خبر داذ.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی مصر پس از پایان دوران حرفه‌ای خود در تیم ملی مصر و دستیابی به اهداف مندرج در قرارداد فعلی خود، از تصمیم خود برای بازنشستگی دائمی از مربیگری خبر داد.

اسکای نیوز عربی از جزئیات دیدار اخیر کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی با اشرف صبحی، وزیر ورزش مصر و مسئولان کمیته موقت مسئول مدیریت وظایف اتحادیه فوتبال مصر مطلع شد.

 یک منبع رسمی در وزارت جوانان و ورزش به اسکای نیوز عربی فاش کرد که کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی، وزیر ورزش و فدراسیون فوتبال مصر را از قصد خود برای بازنشستگی از تمرینات پس از رسیدن به اهدافش با این تیم با راهیابی به مسابقات جهانی بعدی مطلع کرد. 

 این منبع افزود: کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی به مسئولان فدراسیون فوتبال مصر و وزیر ورزش و جوانان اطمینان داد که برای رسیدن به یک هدف مشخص، یعنی صعود به جام جهانی بعدی قطر آمده است.

 این منبع خاطرنشان کرد: وزیر ورزش و جوانان به کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی اطمینان داد که جام جهانی یک هدف بزرگ برای تیم مصر است و اهمیت قهرمانی در جام ملت های آفریقا کمتر از رسیدن به جام جهانی 2022 نیست.

 این منبع در پایان با توضیح اینکه وزیر ورزش مصر به سرمربی پرتغالی اطمینان داد که تیم مصر در جام ملت‌های آفریقا می‌تواند قهرمان شود، خاطرنشان کرد: وزیر از کی‌روش خواسته تا عنوان قاره‌ای را کسب کند تا هواداران مصری را خوشحال کند.

 کی روش 68 سال سن دارد و 4 بار هدایت 3 تیم را به جام جهانی رسانده است که شامل حضور با آفریقای جنوبی در سال 2002، پرتغال در سال 2010 و ایران در سال‌های 2014 و 2018 است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز