خبرگزاری کار ایران

کودایی: تیم ملی هند با کرونا مقابل ما قرار گرفت و بازیکنان ما را آلوده کرد/ امیدوارم لایق محبوبیتی که دارم باشم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۶۱۱

گلر تیم ملی بانوان در مورد شرایط این تیم در مسابقات آسیایی هند صحبت کرد.

زهره کودایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص مسابقات آسیایی هند اظهار داشت: تجربه خیلی خوبی بود و ما با شرایط سختی راهی این مسابقات شدیم و هیچ بازی تدارکاتی نداشتیم و همین موضوع باعث شد تجربه کافی برای مسابقات در چنین سطحی را نداشته باشیم. این اولین حضور ما در چنین سطحی بود و برای همین کار خیلی دشواری داشتیم و از همین رو با وجود تلاش زیاد نتوانستیم نتیجه دلخواه را بگیریم. 

وی در مورد بازی با هند و امتیازی که بعدا حذف شد گفت: هند میزبان مسابقات بود و تدارک خوبی برای این بازی‌ها دیده بود و واقعاً کارمان مقابل آنها سخت بود. اگر در بازی‌ها مانده بودند عملکردشان را مقابل چین و تایوان می‌دیدید تا مشخص شود واقعاً تیم خوبی هستند و یک امتیاز ما از آنها خیلی با ارزش بود ولی متاسفانه بعدا از جدول حذف شد. 

گلر تیم ملی بانوان در رابطه با سیو تماشایی خود مقابل هند که خیلی بازتاب داشت توضیح داد: خدا را شکر که آن صحنه تا این اندازه دیده شد. حقیقتش همه فکر می‌کردند آن توپ گل شده و خودم هم امید زیادی به مهارش نداشتم و داشت وارد دروازه می‌شد ولی حداکثر توانم را به کار گرفتم و خدا را شکر مانع گل شدن توپ شدم. آن صحنه اواخر بازی بود و خیلی زحمت کشیده بودیم که از آن بازی امتیاز بگیریم و حیف بود در آن دقایق گل بخوریم. 

کودایی در مورد حذف ایران بعد از باخت مقابل چین و تایوان گفت: همانطور که گفتم بچه‌های ما کم تجربه بودند و اولین حضورشان در این سطح بود و مقابل تیم‌های قدرتمندی هم قرار گرفتیم. از طرفی کرونا چند بازیکن کلیدی ما را ازمان ‌‌‌گرفت و خیلی از این بابت ضربه خوردیم ولی به هر حال این مسابقات تجربه خوبی بود و امیدوارم از این به بعد با شرایط بهتری به مسابقات برویم. 

وی در مورد ابتلای بازیکنان به کرونا توضیح داد: فکر می‌کنم تیم ملی هند با کرونا مقابل ما قرار گرفت و تست قبل از بازی آنها درست نبود و بعد از بازی دوباره تست دادند و مثبت شد و تعدادی از نفرات آنها علایم واضحی داشتند. نمی‌دانم چرا در آن شرایط مقابل ما بازی کردند و احتمالا کرونا از آنها به ما منتقل شد و واقعا ضربه بزرگی به ما زد. 

کودایی در مورد استخدامش از سوی فدراسیون فوتبال گفت: واقعاً خبر خوبی بود و از مسئولان فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم چنین شرایطی برای ما ایجاد کردند و خیلی از مشکلات من و سایر بازیکنان به این شکل برطرف می‌شود و دست مسئولان این اتفاق درد نکند. 

وی در رابطه با اینکه در چند وقت اخیر به واسطه اتفاقات مختلف تبدیل به محبوب ترین چهره تیم ملی بانوان شده، گفت: خدا را شکر، از مردم عزیز ایران که لطف زیادی به من و سایر هم تیمی‌هایم دارند تشکر می‌کنم و امیدوارم لایق این همه لطف و محبتشان باشم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز