خبرگزاری کار ایران

عزیزی: کی‌روش از اشتباهاتش درس گرفت/ مقابل آمریکا کار سخت‌تری از بازی با ولز داریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۰۶۴

خداداد عزیزی در مورد وضعیت ایران در گروه و تقابل با آمریکا صحبت کرد.

خداداد عزیزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار تیم ملی ایران مقابل ولز اظهار داشت: در این بازی تغییرات خوبی در ترکیب شاهد بودیم که نتیجه داد و همانطور که گفته بودم اشتباه در چینش بازیکنان مقابل انگلیس باعث شده بود آن نتیجه رقم بخورد. خدا را شکر هم اشتباهات چینش ترکیب در این بازی درست شد و هم از لحاظ روحی و روانی با بازیکنان خوب کار کرده بودند و تیم آماده این بازی بود و عملکرد خوبی هم داشت.

وی افزود: قبلاً هم گفتم انداختن تقصیر شکست انگلیس گردن حسینی و چشمی کار اشتباهی بود. حسینی روی گل‌ها مقصر نبود و چشمی هم مشکلش این بود که سرجای خودش بازی نمی‌کرد و دیدید که مقابل ولز هر دو عملکرد خوبی داشتند. بازی دادن به این دو بازیکن هوشمندی کی‌روش بود و به نوعی فشار را هم از روی آنها برداشت و خدا را شکر که نتیجه داد.

پیشکسوت فوتبال در مورد شانس صعود ایران عنوان کرد: به نظرم تساوی انگلیس و آمریکا برای ما خوب بود چون حالا انگلیس مقابل ولز به برد نیاز دارد و از این طرف ما با یک تساوی هم مقابل آمریکا می‌توانیم راهی دور بعد شویم و به نظرم شانس زیادی برای صعود داریم به شرط اینکه از اتفاقات بازی با انگلیس و ولز درس بگیریم.

عزیزی در مورد دیدار ایران مقابل آمریکا هم گفت: کار ما مقابل آمریکا به نسبت بازی با ولز به مراتب سخت‌تر است. آمریکایی ها یک تیم زمینی و فیزیکی هستند و روی زمین خیلی خوب عمل می‌کنند. در جنگ های تن به تن خوب عمل می‌کنند و کارمان واقعاً سخت است و نباید آنها را دست کم بگیریم ولی توانایی این را داریم که از این بازی امتیاز بگیریم و صعود کنیم و امیدوارم اگر شرایطش بود حتی بتوانیم با پیروزی از زمین خارج شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز