خبرگزاری کار ایران

بازنده نقل و انتقالات زمستانی؛

چرا منچستریونایتد بازیکن نخرید؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۶۱۲

منچستریونایتد هرگز به جذب بازیکنی در پنجره نقل و انتقالات ژانویه نزدیک نشد، زیرا مشخص شدن خروجی ها در اولویت بودند.

به گزارش ایلنا، برای اولین بار از سال 2019، هیچ کس از پنجره ژانویه در منچستریونایتد قبل از بسته شدن آن عبور نکرد. آماد دیالو ژانویه گذشته پس از اینکه برونو فرناندز و اودیون ایگالو در باند فرودگاه منچستر در سال 2020 فرود آمدند، وارد شد. در سال 2019، یونایتد تحت سرمربیگری موقت اوله گونار سولسشر بود، در سال جدید به جز یک بازی، همه بازی‌های خود را برد و سولشایر جایزه بهترین سرمربی ماه را دریافت کرد.

در کنفرانس مطبوعاتی مقدماتی خود در دسامبر، رالف رانگنیک هنگام فشار بر جذب بازیکن یک لحن نامعلوم داشت. او هشدار داد که ژانویه زمان ایده‌آلی برای خریدهای «پایدار» نیست. در مقابل هر فرناندز یک الکسیس سانچز هم وجود دارد!

یونایتد در سال 2018 با اقدام فرصت‌طلبانه سانچز به شدت ضرر کرد. این موضوع بلافاصله احتمال برخورد عثمان دمبله به عنوان خرید مورد علاقه آن‌ها را از بین می‌برد. دمبله نیز مانند سانچز در شش ماه آخر قرارداد خود به سر می برد.

مقامات پاری سن ژرمن گیج شده بودند که در روز پایانی نقل و انتقالات با اخباری که با دمبله به توافق رسیده اند بیدار شوند اما یونایتد اینگونه نبود. یونایتد گزارش داد که توییتی از یک حساب کاربری مشکوک در روز یکشنبه که ادعا می‌کرد برای دمبله پیشنهاد داده، نادرست است. در مورد یونایتد و دمبله، یکی از اعضای باشگاه پذیرفت که این "گمانه‌زنی‌های بی اساس" است.

هافبک های عجیب و غریب به طور بی اساس با یونایتد پیوند خوردند تا یک باشگاه واقعاً علاقه مند را از بین ببرند (یوونتوس دنیس زاکریا به خدمت گرفت) یا برای دستمزد بزرگ (باباکار کامارا در تابستان قراردادش تمام می شود). رفتار برخی از نمایندگان و باشگاه‌ها در مورد مشتریان بازی‌ساز در سرتاسر اروپا آنقدر ضعیف است که به احتمال زیاد یک هافبک فرانسوی‌زبان آفریقایی‌تبار (پل پوگبا) از یونایتد جدا شده و یونایتد را ترک می‌کند.

چرا منچستریونایتد بازیکن نخرید؟

غیبت یک سرمربی دائمی، حضور یک تیم موقت، یک تیم متورم و محدودیت‌های پنجره زمستانی باعث شد که هر ژانویه در یونایتد یک شروع ایده آل نباشد. یک منبع ارشد باشگاه در اوایل ژانویه گفت: "ما در حال اجرای فرآیندهایی برای جذب بازیکنان مدنظر خود در تابستان هستیم.  ما از سپتامبر شروع می کنیم و تقریباً در این زمان از سال شروع به استحکام می کند، فقط در صورتی که کسانی در دسترس باشند می خواهیم در تابستان آنها را بیاوریم و اکنون در دسترس هستند. اگرچه این احتمال کم است."

ظهور مجدد علاقه وستهم به جسی لینگارد در بعدازظهر دیروز عجیب بود.  یونایتد در اوایل ماه، علیرغم ترجیح این بازیکن برای بازگشت به لندن، وقتی از وستهم در مورد لینگارد سوال کرد، کوتاه آمد. یونایتد می‌توانست رابطه تیره‌شده با لینگارد را ترمیم کند، دستمزد او را کاهش دهد، مبلغی را برای وام و سپس بخشی از معامله احتمالی دکلان رایس بپردازد. در نهایت، یونایتد فکر کرد که ارزش این ریسک را ندارد و با اصرار آن‌ها لینگارد همیشه می‌خواست زودباور بماند.

بازگشت برنامه ریزی شده پوگبا از غیبت سه ماهه به دلیل مصدومیت از ناحیه ران، خروج دونی فن دبیک در خط میانی را جبران می‌کند. پوگبا در لیگ برتر اثبات شده و فن دبیک اینطور نیست. تغییر یونایتد به ترکیب 4-3-3 برای تیمی که خود را برای یک مسابقه پر از بازی های میان هفته آماده می کند، فراگیرتر است (یونایتد در 22 روز در ماه فوریه 7 بازی دارد). غیبت فن دبیک عملاً بی ربط است زیرا او از 5 دسامبر 2020 هیچ بازی‌ای در لیگ را شروع نکرده است.

رانگنیک باید پوگبا را برای مدت کوتاه باقیمانده قراردادش به حداکثر ظرفیت برساند و او پیشنهاد کرده که این بازیکن فرانسوی می تواند از طریق عملکرد خود یک انتقال بزرگ به دست آورد. اتحاد ناآرام بین یونایتد و پوگبا در آستانه ورود به پایان بازی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز