خبرگزاری کار ایران

سخنگوی فدراسیون فوتبال: مشکلات سامانه بلیط فروشی در حال رفع شدن است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۳۴۶

سخنگوی فدراسیون فوتبال نسبت به مشکلات تهیه بلیت واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، حسین شریفی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال در مورد اینکه چرا شاگردان اسکوچیچ روز قبل از بازی در زمین مسابقه تمرین نمی‌کنند، اظهار داشت: در تمرین قبلی هم این اتفاق افتاد و اسکوچیچ ترجیح داد دو روز قبل از روز مسابقه تمرین کند. ما تبعیت می‌کنیم و طبق قوانین پیش می‌رویم. با توجه به اینکه این موضوع در اختیار خودش است، تصمیم اسکوچیچ این بود که اینطور برگزار شود.

وی در مورد اینکه تماشاگران چگونه می‌توانند اقدام به تهیه بلیت کنند، گفت: ان‌شاالله طی چند ساعت آینده اطلاع رسانی می‌کنیم. تمام تلاشمان را می کنیم که همه چیز طبق استانداردها پیش برود. در اولین فرصت این کار را خواهیم کرد.

شریفی در خصوص اینکه با توجه به اشکالاتی که قبلا هم برای خرید بلیت آنلاین پیش آمده بود تماشاگران دچار سردرگمی می‌شوند، عنوان کرد: ان‌شاالله در اولین فرصت در مورد این فرایند اطلاع رسانی می‌کنیم. تاییدیه‌ها از AFC‌گرفته شده و طبق زمانبندی‌هایی که خواسته شده، اقدام کردیم. فکر می‌کنم مجموع تماشاگران 10 هزار نفر باشد. جزئیات دقیق را نمی‌دانم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود 2 هزار بلیت برای بانوان، 8 هزار بلیت برای آقایان و هزار بلیت برای هواداران عراق در نظر گرفته شده، گفت: تقریبا همین اعداد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز