خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا: اسامی بازیکنان کرونایی استقلال مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۶۳۱

اسامی بازیکنان مبتلا به کرونای تیم استقلال تهران مشخص شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم استقلال تهران به دلیل شیوع ویروس کرونا بین بازیکنان و اعضای تیم روز گذشته درخواست لغو بازی مقابل پیکان در یک هشتم نهایی جام حذفی را به سازمان لیگ ارسال کرد.

سازمان لیگ پس از انجام تست‌ کرونای تیم استقلال زیر نظر آزمایشگاه مورد تایید ایفمارک اعلام کرد که 17 بازیکن و یک عضو کادرفنی به کرونا مبتلا شده و به همین دلیل مسابقه برابر پیکان لغو و برگزاری آن به زمان دیگری موکول شده است.

اکنون پیگیری‌های خبرنگار ایلنا مشخص کرده محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، امین قاسمی نژاد، کوین یامگا، وریا غفوری، جعفر سلمانی، رودی  ژستد، علیرضا رضایی، امیرحسین حسین زاده، محمد دانشگر، ارسلان مطهری، زبیر نیک نفس، عارف آغاسی و آرمان رمضانی بازیکنانی هستند که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

استقلال از ابتدای فصل 35 بازیکن در اختیار داشته که 4 بازیکن به صورت قرضی این تیم را ترک کرده و یک بازیکن هم کارت نگرفته و به اضافه یک بازیکن مصدوم آنها در حال حاضر 29 بازیکن در اختیار دارند و ابتلای 17 بازیکن به کرونا این تیم را مجبور کرده تا خواستار لغو بازی با پیکان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز