خبرگزاری کار ایران

اوضاع نامطلوب در تراکتور؛ سرخ‌ها در پنجره زمستانی تضعیف می‌شوند؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۸۶۶

باشگاه تراکتور در شرایط بلاتکلیف قرار دارد و اوضاع نا مطلوب این تیم باعث شده صحبت از جدایی چند بازیکن در نیم فصل مطرح باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال تراکتور این روزها اوضاع خوبی در جدول لیگ برتر ندارد و نتایج نامطلوب این تیم موجب اعتراض شدید هواداران شده است و عملکرد کادرفنی، مدیریت و مالکیت باشگاه با انتقادات شدیدی روبرو شده است. از سوی دیگر مشکلات مالی و پنجره بسته و بدهی‌های این باشگاه که یکی یکی در حال اضافه شدن هستند و در کنار آن بحث واگذاری مالکیت که مشخص نیست دقیقاً چه زمانی انجام خواهد شد نوعی بلاتکلیفی برای این مجموعه ایجاد کرده که ممکن است زیان آن در پنجره زمستانی به سرخپوشان برسد. به بررسی وضعیت چند بازیکن این تیم در آستانه نقل و انتقالات نیم فصل می‌پردازیم.

 

قارتال وفادار به پیراهن تراکتور

محمدرضا اخباری، کاپیتان و گلر تراکتور که نقش کلیدی در این تیم دارد مثل نیم فصل نخست پیشنهاداتی از سوی چند تیم لیگ برتری دریافت کرده است ولی او به خاطر جایگاهش در تبریز و محبوبیتی که میان هواداران این تیم دارد مایل به جدایی نیست. هر چند او هم مثل خیلی از بازیکنان این تیم بابت مشکلات باشگاه از جمله مسائل مالی و دیرکرد در پرداخت ها ناراحت است.

 

رزاق پور و پیشنهاد خوب

ابوالفضل رزاق پور، مدافع چپ تراکتور یک پیشنهاد خوب لیگ برتری دارد و باید دید می‌تواند موافقت باشگاه را برای جدایی جلب کند یا نه. او در ترکیب تراکتور بازیکن ثابتی است و نقش کلیدی در جمع سرخپوشان تبریزی دارد و پیدا کردن جانشین برایش در این شرایط کار سختی است ولی گفته می‌شود یکی از برنامه های تراکتور برای نیم فصل درآمدزایی از راه فروش بازیکن است.

 

اکبر ایمانی و ادامه ماجراهای ابتدای فصل

اکبر ایمانی ابتدای فصل پیشنهاد خوبی برای جدایی داشت و درخواست جدایی به باشگاه داد و روی آن اصرار داشت ولی مخالفت با این موضوع در نهایت به کش مکشی میان طرفین منجر شد و مدیران وقت تراکتور اقدام به انتشار فایل صوتی مذاکرات کردند. موضوعی که با ناراحتی مضاعف ایمانی همراه شد و اعلام کرد دیگر تحت هیچ شرایطی با تیم فعلی همکاری نمی‌کند. هرچند با پادرمیانی زنوزی و بابت قرارداد ایمانی وی در تراکتور ماندنی شد ولی هنوز هم پیشنهاد مالی خوبی برای او وجود دارد که ممکن است هافبک محبوب تبریزی را به تلاش دوباره برای جدایی ترغیب کند. باید دید ایمانی در پنجره زمستانی درخواست جدایی می‌دهد یا تا پایان فصل صبر خواهد کرد. او در پایان فصل قراردادش تمام می‌شود و با توجه به مشکلات مالی باشگاه ممکن است بخواهد از طریق او درآمدزایی داشته باشد.

 

واسعی و عباس زاده مغضوب

سعید واسعی و محمد عباس زاده دو بازیکن سرشناس دیگر تراکتور هستند که به دلایلی مورد غضب سولدو قرار گرفتند. واسعی به طور کامل از فهرست تیم کنار گذاشته شده و به او بازی نمی‌رسد و عباس زاده هم به دلیل کمبود مهاجم فعلاً به عنوان یار تعویضی فرصت بازی پیدا می‌کند ولی شرایط نشان می‌دهد رابطه او با سرمربی کروات حسنه نیست. واسعی از سوی سولدو مازاد اعلام شده ولی هنوز پیشنهادی برای جذب او به دست باشگاه نرسیده است و از سوی دیگر محمد عباس زاده پیشنهاداتی دارد که باید دید باشگاه با جدایی‌اش موافقت خواهد کرد یا نه.

 

پیمان بابایی جدایی طلب

پیمان بابایی، مهاجم تراکتور به دلیل مشکلات اخیری که به آن اشاره شده و البته حمله مجازی برخی از هواداران منتسب به این تیم در فضای مجازی به شدت ناراحت است و حرف از جدایی می‌زند. او دو پیشنهاد لیگ برتری خوب دارد ولی سولدو به سبک بازی وی اعتقاد دارد و با جدایی‌اش مخالف است. به هر جهت تراکتور از بین او و عباس زاده نهایتاً با جدایی یک نفر موافقت خواهد کرد و هر دو بازیکن را از دست نخواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز