خبرگزاری کار ایران

سولدو: می‌توانستیم دست پر از بازی خارج شویم/ عملکرد تراکتور رضایت بخش بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۳۲۶

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: اگر دقت می‌کردیم، می‌توانستیم دست پر از زمین بازی خارج شویم.

به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، «زونیمیر سولدو» در نشست خبری بعد بازی تراکتور مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: بازی همسطحی با حریف داشتیم. نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم و بازیکنانم چند موقعیت تک به تک از دست دادند و نتوانستیم دست پر از بازی خارج شویم.

وی افزود: حریف روی اشتباه ما در نیمه دوم به گل دست یافت و در ادامه هر چه تلاش کردیم، نتوانستیم به  گل تساوی دست یابیم. من از عملکرد تراکتور در این بازی راضی هستم.

سولدو در خصوص داوری، بیان کرد: نمی‌توانم بگویم آن صحنه پنالتی بود یا نه. با قضاوت داوران کاری ندارم.

وی خاطرنشان کرد: بارها گفته‌ام که تراکتور امسال فصل سختی خواهد داشت. تلاش ما برای خارج شدن از این شرایط بوده و امیدوارم عملی شود.

سرمربی تراکتور در خصوص تقویت تیم در نیم فصل، ادامه داد: تراکتور فرصت زیادی در نیم فصل از دست داده و جبران کردن آن سخت است. اکنون بازیکن خوب ایرانی به سختی پیدا می‌شود. بازیکنان خارجی نیز شرایط مطلوبی ندارند و بعضی از آنان کل فصل را از دست داده‌اند. ما تلاش می‌کنیم چند بازیکن خوب در نیم فصل به تیم اضافه کنیم.

 

@tractorclub1970

‌ #tractorclub1970

‌#tractor #تراکتور

#بیر_تیم_بیر_یول

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز