خبرگزاری کار ایران

حضور اعضای تیم ملی کشتی آزاد در امارات

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۸۸۲

اعضای تیم ملی کشتی آزاد برای پیگیری اخذ روادید به جهت حضور در مراسم فدراسیون جهانی کشتی به امارات سفر کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با توجه به دعوت رسمی فدراسیون کشتی آمریکا برای انجام دیدار تیم به تیم بین تیم های کشتی آزاد ایران و آمریکا، اعضای تیم ملی کشتی آزاد برای پیگیری اخذ روادید هم اکنون در کشور امارات حضور دارند.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده دیدار دوستانه بین کشتی ایران و آمریکا روز 23 بهمن ماه سال جاری و در آرلینگتون دالاس در ایالت تگزاس برگزار خواهد شد. 

در همین راستا احسان امینی مربی تیم ملی کشتی آزاد در یک برنامه تلویزیونی در واکنش به سفر آزادکاران برای دیدار دوستانه به آمریکا گفت: آمریکا در سال‌های اخیر یکی از ابرقدرت‌های کشتی دنیا بوده و در نروژ هم که در چند وزن آنها را شکست دادیم، باز از ما بالاتر قرار گرفتند. آنها در المپیک گذشته با ۵ کشتی گیر ۵ مدال گرفتند. بچه‌های ما هر چه با آنها کشتی بگیرند به سود ماست.در رقابتهای جهانی نروژ نشان دادیم به آمریکایی‌ها نزدیک شده ایم و امیدواریم به زودی از آنها سبقت بگیریم. این یک مسابقه دوستانه است اما هدف اصلی ما مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی سال ۲۰۲۲ است. نتیجه مصاف دوستانه با آمریکا خیلی برای کادرفنی مهم نیست و صرفاً می‌خواهیم با یکی از ابرقدرت‌های کشتی دنیا مبارزه کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز